آخرین خبرها:
شناسه خبر: 30244

کاشت نهال توسط وزیر جهاد کشاورزی در آستانه هفته منابع طبیعی

افتتاح طرح‌های غیرکشاورزی شهرستان تنگستان توسط نماینده رئیس‌جمهور  وزیر جهاد کشاورزی در سفر امروز به بوشهر و در آستانه هفته منابع طبیعی، به کاشت دو اصله نهال

کاشت نهال توسط وزیر جهاد کشاورزی در آستانه هفته منابع طبیعی

افتتاح طرح‌های غیرکشاورزی شهرستان تنگستان توسط نماینده رئیس‌جمهور

وزیر جهاد کشاورزی در سفر امروز به بوشهر و در آستانه هفته منابع طبیعی، به کاشت دو اصله نهال در شهر دلوار اقدام کرد.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان بوشهر، سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهادکشاورزی به عنوان نماینده رئیس‌جمهور در جریان سفر هیات دولت به استان بوشهر، با حضور در شهر دلوار، اقدام به کاشت دو اصله نهال در آستانه هفته منابع طبیعی کرده و بر تحقق طرح کاشت ۱ میلیارد اصله نهال در کشور بنابر توصیه رهبر معظم انقلاب، تاکید کرد.
بر این اساس جهت محقق شدن این طرح طی ۴ سال، هر ساله باید در کشور ۲۵۰ میلیون نهال کاشته شود که در این راستا سهمیه استان بوشهر تا سال ۱۴۰۵ تعداد ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار اصله نهال و به عبارتی هر سال ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار اصله نهال است.
هم اکنون ۶۹۰ هزار نهال در استان تولید شده که ۵۴۰ هزار نهال آن قابل توزیع است که با حضور وزیر جهاد کشاورزی به صورت رسمی و با کاشت نهال توسط وی به صورت نمادین، جهت تحقق این طرح اقدام شد و در هفته منابع طبیعی این حرکت ادامه خواهد یافت.

آغاز عملیات اجرایی کارخانه گچ با سرمایه‌گذاری ده هزار میلیاردی در تنگستان

با حضور وزیر جهاد کشاورزی به عنوان نماینده رئیس‌جمهور در سفر هیات دولت به استان بوشهر، عملیات اجرایی کارخانه گچ گچبرگ تنگستان در روستای دمروبادات به مساحت ۷ هکتار و با سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی کلنگ‌زنی شد.
با راه‌اندازی این کارخانه و همزمان بهره‌برداری از معدن گچ به مساحت ۴۷۰ هکتار، موجبات صادرات ۵۰ میلیون دلار فراهم خواهد شد و از ۳۵۰ هزار تن خام فروشی جلوگیری شده و به صورت مستقیم ۲۰۰ نفر و غیرمستقیم برای ۳ هزار نفر اشتغالزایی خواهد شد.

افتتاح پروژه حوزه ورزش و جوانان در تنگستان با حضور وزیر جهادکشاورزی

همچنین با حضور سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی پروژه‌های حوزه ورزش و جوانان استان در شهر آباد تنگستان به مساحت سه هکتار و اعتبار ده میلیارد تومان افتتاح شد.
پروژه زمین ورزشی و مجموعه ورزشی شهر آباد به مساحت سه هکتار و با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان پس از ۴۰ سال صبر و رنج عدم وجود زمین ورزشی، به همت و تلاش نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرداری و شورای اسلامی این شهر بالاخره جوانان این خطه در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی صاحب زمین ورزشی شده و با دستان نماینده معین و تام‌الاختیار رئیس جمهور افتتاح شد.
گفتنی است؛ سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی در این سفر، با حضور در اسکله شهرستان دلوار با صیادان محلی به صورت مستقیم دیدار و گفتگو کرده و در جریان مسایل و مشکلات آنان قرار گرفت.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای