آخرین خبرها:
شناسه خبر: 22508

کشاورزی و عوامل موثر بر آن+فیلم

کشاورزی یکی از مهم ترین صنایعی است که در زندگی همه اهالی کره زمین تاثیر دارد. درک تاثیر صنعت کشاورزی بر زندگی و اقتصاد جهان از اهمیت بالایی برخوردار است.

کشاورزی و عوامل موثر بر آن+فیلم
اخبار سبز کشاورزی : کشاورزی یکی از مهم ترین صنایعی است که در زندگی همه اهالی کره زمین تاثیر دارد. درک تاثیر صنعت کشاورزی بر زندگی و اقتصاد جهان از اهمیت بالایی برخوردار است.

کشاورزی بزرگترین صنعت جهان است

بیش از یک میلیارد نفر در جهان در این صنعت اشتغال دارند و سالانه بیش از 1.3 تریلیون دلار غذا تولید می کنند. مراتع و زمین های زراعی حدود 50 درصد از سرزمین های قابل سکونت زمین را اشغال کرده و زیستگاه و غذای بسیاری از گونه ها را تأمین می کنند.
صنعت کشاورزی بسیاری از بخش های اقتصاد را به صورت محلی و هم چنین بین المللی تحت تأثیر قرار می دهد؛ از کشاورزان، املاک و مستغلات گرفته تا سوپرمارکت ها و رستوران ها.
درک این که در این صنعت چه می گذرد و چگونه بر تولید و توزیع غذا تأثیر می گذارد، مهم است. این روندهای کشاورزی که مشاهده می شود. به احتمال زیاد زمینه را برای سال های دور به جلو و فراتر از آن فراهم می کند. موضوعاتی مانند واکسیناسیون های جدید، استفاده از منابع جهانی آب و توانایی جدید فناوری برای نظارت بیشتر بر محصولات هم چنان در جهان نقش دارد.

منبع فیلم: آپارات

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای