آخرین خبرها:
شناسه خبر: 25211

کشت قراردادی راه خروج دولت از بازار کشاورزی

ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی گفت: کشاورزی قراردادی مفیدترین روش برای خروج دولت از بازار کشاورزی و سپردن این موضوع به بخش خصوصی است. به گزارش اخبار سبز

کشت قراردادی راه خروج دولت از بازار کشاورزی
ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی گفت: کشاورزی قراردادی مفیدترین روش برای خروج دولت از بازار کشاورزی و سپردن این موضوع به بخش خصوصی است.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از بازار ، سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی در دیدار با اعضای اتاق بازرگانی تهران در صبح امروز، تاکید کرد: نگاه دولت به بخش کشاورزی مثبت است.
وی، ادامه داد: دغدغه‌های شما در حوزه تولید در بخش کشاورزی همان دغدغه‌های ما است و دولت و باید میزان اعتماد متقابل افزایش یابد تا منجر به واگذاری فعالیت‍‌های دولت به بخش خصوصی شود.
وزیر جهاد کشاورزی، یادآور شد: کشاورزی قراردادی مفیدترین روش برای خروج دولت از بازار کشاورزی و سپردن این موضوع به بخش خصوصی است.
ساداتی نژاد، به رفع تعهدات ارزی نیز اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم به نفع صادرکنندگان این مهم حل شود و برای شیر خشک رفع تعهدات ارزی انجام شد.
وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر وجود یک انجمن قدرتمند تجمیع شده در بخش کشاورزی و دام و طیور، تصریح کرد: این انجمن قدرتمند می‌تواند برای تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری حضور فعال داشته باشد.
وی همچنین به رایزنی انجام شده با بانک مرکزی اشاره کرد و گفت: با بانک مرکزی رایزنی‌هایی انجام شده تا قرارداد کشت قراردادی کشاورزان به عنوان تضمین در بانک‌ها مورد استفاده قرار گیرد.
ساداتی‌نژاد، همچنین از تسهیل واردات و صادرات در کشور خبر داد و گفت: با همکاری سازمان غذا و دارو ایران و سازمان ملی استاندارد ۱۸ هزار میزان حد مجاز باقیمانده آفت‌کش‌ها (MRL) بازنگری شده است.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای