آخرین خبرها:
شناسه خبر: 23688

گیلان نقطه پیوند ایران و اورآسیا

استاندر گیلان با بیان این که گیلان می تواند نقطه پیوند و اتصال ایران به اورآسیا باشد، گفت: باید سهم اقتصاد منطقه را از آن استان کنیم.

گیلان نقطه پیوند ایران و اورآسیا

۱۹ هزار میلیارد اعتبار سفر دولت تخصیص یافت

استاندر گیلان با بیان این که گیلان می تواند نقطه پیوند و اتصال ایران به اورآسیا باشد، گفت: باید سهم اقتصاد منطقه را از آن استان کنیم.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از استانداری گیلان، اسدالله عباسی با اشاره به اعتبار ۱۹ هزار میلیارد تومانی سفر پر خیر و برکت هیئت دولت برای گیلان، بیان کرد: این اعتبارات در بخش های مختلف زیرساختی راه، آب، گاز، کشاورزی و گردشگری و دیگر بخش ها دیده شده است.
وی با بیان اینکه رئیس جمهور آبرویش را برای مردمی کردن اقتصادی گذاشته است، افزود: دولت سیزدهم نسبت به اقتصاد و معیشت مردم دغدغه مند است و در این راستا اقدامات خوبی هم صورت گرفته است.

سوء مدیریت در سنوات گذشته

وی با اشاره به سوء مدیریت در سنوات گذشته در بخش های مختلف، بیان کرد: بسیاری کارهای انجام نشده و روی زمین مانده از گذشته باقی مانده و این موضوع روند کار را کند می کند.
نماینده عالی دولت در گیلان به رویکرد فسادستیزی دولت سیزدهم نیز اشاره و تصریح کرد: باید ریشه فساد را در بخش های مختلف مدیریتی و اداری خشکاند.
عباسی در ادامه با اشاره به تنش های آبی در مناطق مختلف استان، افزود: در بخش آب باید الگوی مصرف رعایت شود و مشارکت مردم در مدیریت مصرف بسیار اهمیت دارد.
وی با تاکید بر اینکه باید متناسب جمعیت شهری و روستایی خدمات ارائه شود، گفت: زیرسازی، روکش و لکه گیری آسفالت محورهای روستایی بخش های رحمت آباد و بلوکات و خورگام رودبار در اولویت قرار گیرد.
عباسی لزوم توجه به بخش کشاورزی و دامپروری در بخش خورگام را ضروری خواند و بیان کرد: خورگام در بخش کشاورزی، دامداری و گردشگری حرف برای گفتن دارد که می طلبد اقدامات اساسی در این بخش صورت گیرد.
وی ادامه داد: اصلاح بازنگری و اجرای طرح هادی در مناطق روستایی شهرستان رودبار در اولویت قرار گیرد.
استاندار گیلان با اشاره به تفویض اختیار فرمانداران و بخشداران در شهرستان ها، اضافه کرد: بخشداران و فرمانداران نمایندگان تام الاختیار استاندار هستند و باید تلاش کنند در بخش و مرکز شهرستان مشکلات مردم را حل کنند.
عباسی با اشاره به مزیت های اتصال خط ریلی رشت - کاسپین، تصریح کرد: راه آهن رشت به کاسپین تحول عظیمی در اشتعال و اقتصاد گیلان ایجاد می کند زیرا گیلان می تواند نقطه پیوند ایران به منطقه اورآسیا باشد و سهم اقتصاد آن منطقه را از آن خود کند.
استاندار گیلان با بیان اینکه جوانان در روستا سرمایه گذاری کنند، گفت: افرادی که در روستا بمانند و سرمایه گذاری کنند مورد حمایت دولت قرار می گیرند.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای