آخرین خبرها:
شناسه خبر: 32297

یک قوطی رب گوجه قسطی، تخم مرغ قسطی و…

با افزایش قیمت کالاهای اساسی و کاهش قدرت خرید مردم فروش قسطی به کالاهای اساسی نیز رسیده است و یک عامل توزیع کالاهای اساسی در فضای مجازی، فروش اقساطی

یک قوطی رب گوجه قسطی، تخم مرغ قسطی و…

فروش قسطی مواد غذایی تا سقف یک میلیون تومان

شوخی نیست! باور کنید تخم مرغ قسطی، رب گوجه‌فرنگی قسطی
اخبار سبز کشاورزی ؛ کار تولید محصولات کشاورزی بسیار سخت شده است، با این حال بخش عمده مردم یارای خرید محصولات و فرآورده‌های کشاورزی و دامی را ندارند.
تا پیش از این ماشین و فرش قسطی بود، یک خودروی 300 یا 400 میلیون تومانی یا فرش 40 تا 50 میلیون تومانی قسطی فروخته می‌شد؛ اما حالا کار مردم به جایی رسیده که شرکت‌هایی به صورت اینترنتی و فروش آنلاین، رب گوجه فرنگی 45 هزار تومانی را در پنج قسط 9 هزار تومانی (اشتباه نکیند 90 هزار ریال) یک کیلو برنج 75 هزار تومانی را می‌توانید در 5 قسط 15 هزار تومانی بخرید و الخ.
بیشتر بخواند: چرا کسی جلوی گرانی کالاهای اساسی را نمی‌گیرد؟
برای اینکه باور کنید «به کجا می رویم» اصل خبر را با هم بخوانیم.

فروش قسطی کالاهای اساسی تا سقف یک میلیون تومان فروش قسطی کالاهای اساسی تا سقف یک میلیون تومان

با افزایش قیمت کالاهای اساسی و کاهش قدرت خرید مردم فروش اقساطی به کالاهای اساسی نیز رسیده است و یک عامل توزیع کالاهای اساسی در فضای مجازی، فروش اقساطی بدون بهره را نیز راه‌اندازی کرده است.
بعد از اینکه در برخی از بازارها مانند لوازم خانگی و فرش به‌دلیل تورم و کاهش قدرت خرید مردم شاهد فروش اقساطی کالا بودیم این بار فروش اقساطی کالا به کالاهای اساسی نیز رسیده است و یکی از سامانه‌های توزیع کالاهای اساسی تنظیم‌بازاری در فضای مجازی این کار را شروع کرده است.

فروش قسطی کالاهای اساسی تا سقف یک میلیون تومان فروش قسطی کالاهای اساسی تا سقف یک میلیون تومان

عرضه کالاهای اساسی در 5 قسط تا سقف یک میلیون تومان

در این طرح، کالاهای اساسی و سایر مواد غذایی بدون بهره و در 5 قسط با سقف یک میلیون تومان عرضه می‌شود.
اجرای طرح‌های اقساطی این‌چنینی نشان از کاهش تقاضا در سطح بازار است و این‌که مصرف‌کنندگان قادر یا حاضر به خرید محصولات با قیمت‌های جدید نیستند به همین منظور توزیع‌کنندگان متوسل به فروش طرح‌های اعتباری می‌شوند.
به گزارش تسنیم، بر اساس مشاهده‌های میدانی قیمت هر کیلوگرم مرغ 63 هزار تومان تا 85 هزار تومان، تخم‌مرغ در شانه‌های 30 عددی 85 تا 90 هزار تومان، روغن مایع 800گرمی 54 هزار تومان، هر کیلوگرم برنج شیرودی 75 هزار تومان، رب گوجه‌فرنگی 800گرمی 45 هزار تومان و هر کیلوگرم گوشت گوسفندی گرم به‌صورت شقه 235 هزار تومان تا 330 هزار تومان است.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای