آخرین خبرها:
شناسه خبر: 18083

۱۸۰۰ گرانفروش به تعزیرات معرفی شدند

مدیر کل بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی از معرفی ۱۸۰۰ مورد تخلف به تعزیرات در طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی و محصولات کشاورزی در سراسر

۱۸۰۰ گرانفروش به تعزیرات معرفی شدند
مدیر کل بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی از معرفی ۱۸۰۰ مورد تخلف به تعزیرات در طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی و محصولات کشاورزی در سراسر کشور خبر داد.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از صدا و سیما‏، مسعود امراللهی با بیان اینکه طرح تشدید نظارت بر محصولات کشاورزی بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار و با دستور وزیر جهادکشاورزی اجرا شد، اظهار داشت: در این طرح ۴ هزار بازرس در قالب ۲۰۰۰ تیم ۱۷ هزار و ۶۸۲ مورد بازرسی انجام دادند.
وی با اشاره به اینکه رویکرد این طرح، جریمه محوری نبوده و بصورت توصیه‌ای و ارشادی انجام شد، تصریح کرد: با اجرای این طرح هزار و ۸۰۰ فقره پرونده تخلف تشکیل و به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شد.
مدیر کل بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی توجه به کمیت، کیفیت و قیمت را سه محور اصلی نظارت بر بازار کالا‌های اساسی و محصولات کشاورزی خواند و گفت: کالا‌هایی مانند شیر، ماست، پنیر، روغن، گوشت، مرغ، و برنج از جمله مهمترین اقلامی بودند که در این طرح مورد بازرسی قرار گرفتند.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای