آخرین خبرها:
شناسه خبر: 21592

۴۵ هزار کشاورز متقاضی خرید تراکتور

قربانیان، مدیر بازاریابی و فروش گروه صنعتی تراکتورسازی گفت: نزدیک به ۴۵ هزار کشاورز متقاضی خرید تراکتور از کارخانه تراکتورسازی تبریز هستند. به گزارش اخبار سبز

۴۵ هزار کشاورز متقاضی خرید تراکتور
قربانیان، مدیر بازاریابی و فروش گروه صنعتی تراکتورسازی گفت: نزدیک به ۴۵ هزار کشاورز متقاضی خرید تراکتور از کارخانه تراکتورسازی تبریز هستند.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از بازار، امسال از سوی مرکز توسعه مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی ۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه مکانیزاسیون در بخش کشاورزی اختصاص داده شد که راهکارهای لازم جهت اعطای این تسهیلات به کشاورزان خریدار تراکتورهای ایرانی در حال تدوین می باشد.
مدیر بازاریابی و فروش گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در این باره از برگزاری جلسات متعدد جهت هموار نمودن شرایط اختصاص تسهیلات به کشاورزان خریداراین مجموعه به عنوان تامین کننده ۹۸ درصد نیاز کشاورزان کشور به تراکتور خبر داد و گفت: در همین راستا جلسه ای با حضور سرپرست مرکز توسعه مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد که از مهمترین مفاد آن می توان به قول مساعد این مرکز برای رفع موانع و چالشهای بخش بانکی، جهت اعطای تسهیلات به کشاورزان خریدار تراکتورهای تراکتورسازان، با لغو بخشنامه ۹۴۱ ارسالی به بانک کشاورزی اشاره کرد.

تلاش تراکتورسازی و مرکز توسعه مکانیزاسیون برای رفع چالش‌ها

ناصر قربانیان با اشاره به تلاش تراکتورسازی و مرکز توسعه مکانیزاسیون برای رفع چالش‌ها و مشکلات دریافت تسهیلات توسط کشاورزان افزود: خوشبختانه ریاست فعلی مرکز توسعه مکانیزاسیون با رویکرد کاملا متفاوت و مثبت جهت رفع موانع موجود بر سر تولید و کشاورزی، گام‌های موثر و رو به جلویی را برداشته که امیدواریم بزودی نتایج آن با بازگشایی مسیرها برای اعطای تسهیلات به کشاورزان عملیاتی شود.
وی اضافه کرد: در حال حاضر نزدیک به ۴۵ هزار کشاورز متقاضی خرید تراکتور از تراکتورسازی در سامانه این شرکت ثبت نام کرده اند که تعداد قابل توجهی از آنها خواستار استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی برای خرید این وسیله کاری خود هستند و براساس اقدامات صورت گرفته از سوی مرکز توسعه مکانیزاسیون پیش بینی می‌شود به‌زودی این کشاورزان مالک تراکتور شوند.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای