آخرین خبرها:
شناسه خبر: 45591

نمایش پر قدرت اکسپو 2024 در کشاورزی و صنایع غذایی

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو 2024) در زمینه‌های کشاورزی، صنایع غذایی، ماشین آلات کشاورزی، دام و طیور و زیرمجموعه‌های آن، امروز پرقدرت و با صلابت به کار خود پایان داد و توانست نظر بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کند.

نمایش پر قدرت اکسپو 2024  در کشاورزی و صنایع غذایی

اخبار سبز کشاورزی؛ استقبال از این نمایشگاه در زمینه‌ محصولات غذایی و حضور برندهای برتر و مطرح، موید این است که در سال‌های اخیر در این بخش به‌صورت هدفمند کار شده و در سال‌های آینده نیز می‌توان امید داشت که جایگاه صنایع غذایی بیش از پیش ارتقا یابد.

ارزآوری این محصولات به‌ویژه از کشورهای همسایه در اقصی نقاط کشور تاثیرگذار است و می‌تواند در نهادینه کردن محصولات ایرانی در فروشگاه‌های خارجی ثمربخش باشد و ذائقه آنان را هرچه بیشتر با این محصولات آشنا کند.


بیشتر بخوانید: استقبال گسترده مقامات و هیات‌های تجاری از اکسپو 2024+ عکس


همچنین واحدهای تولیدی در کشت و صنعت‌های مختلف و صادرات محصولات آنان در رونق بخشیدن به محصولات کشاورز کمک شایان توجهی می‌کند.

انواع اقلام خشکبار میوه‌ها اعم از تازه و خشک و دیگر محصولات صیفی که جای خوشحالی و سرافرازی دارد.

در بخش مکانیزاسیون و ادوات کشاورزی نیز پتاسیل بسیار بالایی در کشور وجود دارد و می‌تواند بخش اعظم ادوات کشورهای مختلف در حال توسعه را تامین کند.

همچنین در بخش دام و طیور و زیرمجموعه‌های آن واحدهایی که حضور داشتند به خوبی قدرت و کیفیت خود را به نمایش گذاشته‌اند که گویای این موضوع است که در بخش صادرات قدم‌های بزرگ و موثری را برداشته شده است.

در نهایت این نمایشگاه بزرگ امروزه پایان یافت و خاطره خوشی را نزد بازیدکنندگان، تولیدکنندگان و صادرکنندگان در همه بخش‌ها به جا گذاشت.

با امید به پر بارتر شدن نمایشگاه‌های بعدی در سال‌های آینده.

IMG-20240501-WA0015

 

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای