آخرین خبرها:
شناسه خبر: 44029

بررسی حضور آزمایشگاه‌های تخصصی در دهمین نمایشگاه جامع کشاورزی

آزمایشگاه‌ها در متن یا در حاشیه؟!

آزمایشگاه‌ها در صنعت، نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند. این مجموعه‌ها هم در پیش از تولید محصول و هم پس از آن وظایف مهمی را در جهت تعیین و حفظ کیفیت، عیارسنجی و آلیاژسنجی برعهده دارند.

آزمایشگاه‌ها در متن یا در حاشیه؟!

اخبار سبز کشاورزی؛ در کشاورزی نیز آزمایشگاه‌ها گونه‌های مختلفی دارند، از جمله آزمایشگاه‌های خاک، آب و آزمایشگاه‌هایی که در کارخانه‌های تولید نهاده‌ها فعال هستند و در رأس همه آزمایشگاه‌های مرجع قرار دارند.

نمایشگاه جامع کشاورزی، از آنجا که به محورهای گوناگون حوزه کشاورزی و صنایع بالادستی و پایین‌دستی آن توجه کرده بود، برخی آزمایشگاه‌های تخصصی حوزه کشاورزی و آب و خاک را در سالن میلاد گرد هم آورده بود.

آزمایشگاه‌ها-در-متن-یا-در-حاشیه؟!-2

از جمله آزمایشگاه‌های کشاورزی حاضر در سالن میلاد دهمین نمایشگاه جامع کشاورزی، آزمایشگاه بخشی، شرکت تجهیزات آزمایشگاهی FG ، شرکت نور صنعت آزما، شرکت پارس آزما و شرکت قطران شیمی بودند که در زمینه‌های آزمایش خاک و آب و ساخت تجهیزات آزمایشگاهی فعالیت داشتند.

البته انتظار آن است که چون آزمایشگاه‌ها به نوعی بخش زیرساختی صنعت کشاورزی محسوب می‌شود نقش فعال‌تر و پرحجم‌تری در مجموعه رویدادهای کشاورزی و از جمله آن، نمایشگاه ها بر عهده بگیرند.

آزمایشگاه‌ها-در-متن-یا-در-حاشیه؟!-3

آزمایشگاه‌ها-در-متن-یا-در-حاشیه؟!2

آزمایشگاه‌ها-در-متن-یا-در-حاشیه؟!-4

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای