آخرین خبرها:
شناسه خبر: 45197

«بهرام بیضایی» به سرطان مبتلا شد

روزهای گذشته تصاویری از «بهرام بیضایی» منتشر شد که بازتاب‌ زیادی داشت و نگرانی دوستدارانش را برانگیخت. حالا خبرها حاکی از آن است که این کارگردان و نویسنده به سرطان مبتلا شده است.

«بهرام بیضایی» به سرطان مبتلا شد

به گزارش اخبار سبز کشاورزی؛ «پرویز جاهد»، نویسنده و منتقد سینما با انتشار تصویری از بهرام بیضایی از ابتلای این نویسنده و کارگردان در صفحه شخصی خود خبر داده است.

او نوشت: «عکس ظاهرا غیرمتعارفی از بهرام بیضایی در فضای مجازی تکثیر شده و دوستانی درباره‌اش تحلیل و نظریه‌پردازی کرده و می‌کنند. تا جایی که اطلاع دارم متاسفانه آقای بیضایی مدتی است گرفتار هیولای وحشتناکی شده‌اند و با آن می‌جنگند. امیدوارم ایشان بتوانند این هیولا را شکست دهند و همچنان به آفرینش‌های خلاقه و منحصربفرد خود بپردازند.»

«حامد قریب»، روزنامه‌نگار نیز در صفحه «ایکس» (توییتر سابق) خود نوشته است: «عفریت سرطان به جان استاد بیضایی نیز افتاده است. آدمی‌ست و هزار درد بی‌درمان اما بی‌درمان‌ترین دردِ دیباچه‌نویس شاهنامه، غربت است و دوری از مام میهن… غربت از هر سرطانی کشنده‌تر است…»

بیضایی در سال ۸۹، به استادی بخش ایران‌شناسی دانشکده انسانیت و علوم دانشگاه استنفورد آمریکا درآمد و از آن زمان دیگر به ایران بازنگشت. این طولانی‌ترین مهاجرت بیضایی است که تاکنون ادامه داشته است.

انتشار تصویری از بیضایی در کنار «شهرام ناظری»، خواننده، نشان از تغییر چهره این کارگردان و نویسنده داشت که مورد توجه کاربران و دوستارانش قرار گرفته بود.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای