آخرین خبرها:
شناسه خبر: 20944

افت فروش نان‌ فانتزی به ۵۰ درصد+جدول قیمت

رئیس اتحادیه نان‌های حجیم و نیمه حجیم گفت: افت فروش نان‌های فانتزی به ۵۰ درصد رسیده است.

افت فروش نان‌ فانتزی به ۵۰ درصد+جدول قیمت
رئیس اتحادیه نان‌های حجیم و نیمه حجیم گفت: یکسان سازی در بخش آرد اتفاق رخ نداد و دولت برای سرو سامان دادن بخش نان کشور باید یک تصمیم مشترک اتخاذ می‌کرد، چرا که افت فروش نان‌های فانتزی به ۵۰ درصد رسیده است.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی ، محمد جواد کرمی گفت: افت فروش نان‌های فانتزی ۵۰ درصد رسیده است درواقع برنامه پنجم و ششم توسعه باید به سمتی برویم که ۴۰ درصد نان‌های تولیدی حجیم و صنعتی شود، اما در عمل با اجرای این طرح پخت نان سالم را از چرخه تولید خارج می‌کنیم.
بیشتر بخوانید:

قیمت یک کیسه آرد از ۷۰ هزار تومان به کیسه‌ای ۶۴۰ هزار تومان رسیده

به گفته او، از ابتدای سال نانوایان فانتزی باوجود افزایش نرخ هزینه‌های جانبی برنامه‌ای برای ارتقا قیمت نان نداشتند چراکه همواره رقیب قدرتمندی به نام نانوایان سنتی را در کنار خود احساس می‌کردند به همین دلیل با همان نرخ نان را عرضه کردیم متأسفانه افزایش ۱۰ برابری نرخ یک کیسه آرد در بازار را شاهد هستیم به‌طوری که قیمت یک کیسه آرد از ۷۰ هزار تومان به کیسه‌ای ۶۴۰ هزار تومان رسیده پس طبیعی است که شاهد افزایش ۲ برابری نرخ نان فانتزی باشیم.
رئیس اتحادیه نان‌های حجیم و نیمه حجیم این را هم گفت: پیش از اجرای این طرح باید معایب آن را می‌دیدند سپس آن را عملیاتی می‌کردند؛ اجرای یک شبه این طرح باعث شد که ستون صنف ما شکننده شود./باشگاه خبرنگاران جوان
نوع نان
قیمت
باگت فرانسوی بزرگ
۱۵ هزار تومان
بروکن
۲هزار ۷۰۰ تومان
همبرگر
۷ هزار و ۵۰۰ تومان
نان ساندویچی
۷ هزار و ۵۰۰ تومان
بربری فانتزی
۱۳ هزار تومان
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای