خبر فوری
شناسه خبر: 44414

نوروز 1403 را در بانکوک بگذرانید

تایلند محبوب همه گردشگران

تایلند یکی از زیباترین کشورهای آسیای شرقی بوده و مقصدی محبوب برای بسیاری از گردشگران است.

تایلند محبوب همه گردشگران

اخبار سبز کشاورزی؛ پایتخت تایلند، بانکوک است و به‌خاطر محیط شهری جذاب و امکانات فراوانی که برای گردشگران در نظر گرفته شده‌اند، می‌تواند انتخابی خوب برای گذراندن تعطیلات نوروز باشد.

در این مطلب، علاوه بر معرفی بهترین تور بانکوک، نکاتی جالب و خواندنی را در رابطه با این شهر ارائه خواهیم داد.

 جاذبه‌های دیدنی بانکوک

بانکوک شهری است که به غیر از آثار تاریخی فراوان، مراکز تفریحی زیادی را نیز در خود جای داده است. علاوه بر این، از لحاظ مناظر طبیعی نیز یکی از دیدنی‌ترین شهرهای دنیا محسوب می‌شود؛ در واقع، با سفر به بانکوک می‌توانید به تماشای تلفیقی از طبیعت و جهان مدرن بپردازید. تعدادی از معروف‌ترین مکان‌های تاریخی، طبیعی و تفریحی بانکوک عبارت‌اند از:

تایلند-محبوب-همه-گردشگران-1

معبد وات پراکائو

یکی از زیباترین معابد بودایی جهان که در بانکوک قرار دارد، معبد وات پراکائو است. معبد وات پراکائو، در سال ۱۷۸۲ ساخته شد و امروزه به مکانی جذاب و دیدنی برای گردشگران بدل شده است. البته گردشگری بودن این معبد، بدین معنا نیست که مراسمات مذهبی در آن برگزار نمی‌شوند؛ بلکه برگزار می‌شوند و حتی بازدیدکنندگان نیز زمان ورود به این معبد باید لباس مخصوص کاهنان را به‌تن کنند.

شهربازی دریم ورلد

اگر به دنبال نمونه آسیایی دیزنی لند هستید، شهربازی دریم ورلد بهترین گزینه است. این شهربازی از سه بخش مختلف تشکیل شده که در هر کدام از آن‌ها می‌توانید بازی‌ها و ماجراجویی‌های شگفت‌انگیزی را تجربه کنید.

پارک لومپینی

استراحت در بین درختان انبوه و تماشای آسمان، در حالی که یک رودخانه از کنارتان می‌گذرد، قطعا بسیار لذت‌بخش خواهد بود. پارک لومپینی معروف‌ترین پارک بانکوک بوده و اهالی شهر معمولا غروب‌ها برای استراحت و تفریح در این مکان جمع می‌شوند.

عمارت ویمانمک

اگر به تماشای معماری‌های زیبا و باشکوه تایلندی علاقه‌مند هستید، بازدید از عمارت ویمانمک را پیشنهاد می‌کنیم. این عمارت از معدود سازه‌هایی است که تمامی بخش‌های آن از چوب ساج ساخته شده است و به همین خاطر، عمارتی بسیار لوکس محسوب می‌شود. جالب است بدانید که در گذشته یکی از خانواده‌های سلطنتی بانکوک در این مکان سکونت داشتند اما امروزه کاربرد این عمارت تغییر کرده و به مکانی برای بازدید گردشگران تبدیل شده است.

 شیوه‌های مختلف سفر به بانکوک

به‌طور کلی می‌توان دو روش سفر فردی و سفر همراه با یک تور گردشگری را به‌عنوان شیوه‌های مختلف بازدید از بانکوک معرفی کرد که در ادامه هر دو روش را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

سفر فردی به بانکوک

شما می‌توانید به‌راحتی و با تهیه بلیط بانکوک و رزرو هتل از سایت‌هایی مانند فلای تودی، سفر خود را آغاز کرده و خاطره‌ای شیرین را برای خود رقم بزنید. البته در نظر داشته باشید که سفرهای فردی معمولا کمی دشوارتر از سفرهایی هستند که با تور برگزار می‌شوند؛ چرا که در این نوع سفرها، انجام تمامی کارها و فراهم کردن همه ملزومات به‌عهده خودتان بوده و این موضوع می‌تواند از لذت سفر بکاهد. علاوه بر این، نه فقط در رابطه با سفر به بانکوک، بلکه اغلب سفرهای خارجی فردی، هزینه بیشتری را نسبت به سفر با تور در پی خواهند داشت.

سفر با تور به بانکوک

بسیاری از گردشگران ترجیح می‌دهند تا برای بازدید از شهر بانکوک، در تور بانکوک شرکت کنند. تورها معمولا توسط آژانس‌های گردشگری برگزار می‌شوند و بدین نحو هستند که شما به‌جای درگیری مستقیم با مسائلی مانند خرید بلیط، رزرو هتل، برنامه ریزی سفر و…، مبلغی را به یک آژانس گردشگری پرداخت می‌کنید و این آژانس تمامی این مراحل را پیش خواهد برد. مزیت بزرگی که در این میان وجود دارد، این است که دیگری نیازی به نگرانی در رابطه با مشکلاتی همچون کمبود بلیط، ظرفیت نداشتن هتل‌ها، ریجکت ویزا و… نبوده و می‌توانید با خیالی راحت تمامی این کارها را به کارشناسان آژانس بسپارید.

از دیگر مزایای شرکت در تور برای سفر به بانکوک، می‌توان به این اشاره کرد که معمولا این تورها به‌خاطر برنامه‌ریزی سفر به‌صورت گروهی و بالا بودن تعداد گردشگران، مشمول تخفیفات زیادی می‌شوند و به همین دلیل است که گاهی اوقات آژانس‌هایی مانند فلای تودی، تورهای خارجی را با هزینه بسیار کمی برگزار می‌کنند.

یکی دیگر از موضوعات قابل توجه در رابطه با شرکت در تور و سفر به بانکوک، همراهی یک تورلیدر مجرب است. دانش زبان انگلیسی اغلب مردم بانکوک بسیار کم بوده و بیشتر بومیان به زبان تایلندی صحبت می‌کنند و تورلیدرها با تسلط کاملی که به زبان تایلندی دارند، می‌توانند در تمامی مراحل سفر از شما پشتیبانی کنند. پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد دارید تا سفری به‌یادماندنی و بدون دردسر را به بانکوک تجربه کنید، حتما همراه با یک تور سفر خود را آغاز نمایید.

شرکت در تورهای اقتصادی فلای تودی

مهم‌ترین عامل برگزار شدن یک تور به شیوه‌ای حرفه‌ای، میزان تجربه و توانایی آژانس برگزارکننده است. فلای تودی یکی از بزرگ‌ترین آژانس‌های مسافرتی کشور بوده و تجربه غنی آن در صنعت توریسم، سبب می‌شود تا به‌راحتی بهترین تورهای گردشگری از جمله تور بانکوک را با قیمتی ارزان و کیفیتی بالا برگزار کند.

برای شرکت در تور و سفر به بانکوک در نوروز ۱۴۰۳، می‌توانید به وبسایت فلای تودی مراجعه کرده و با ورود به بخش «تور»، تور شهر بانکوک را انتخاب نمایید. البته گزینه‌های متنوع دیگری نیز در این صفحه قرار دارند و در صورت تمایل، می‌توانید برای شرکت در هر یک از تورهایی که توسط این مجموعه برگزار می‌شوند اقدام کنید.

سایر خدمات فلای تودی

گستره خدمات و امکاناتی که فلای تودی برای کاربران خود فراهم آورده است، به برگزاری تور محدود نشده و می‌توانید تمامی ملزومات سفرهای داخلی یا خارجی را از طریق وبسایت این آژانس تهیه نمایید؛ از خرید بلیط قطار و هواپیما گرفته، تا رزرو هتل، دریافت بیمه مسافرتی، اخذ ویزا و بسیاری از خدمات کاربردی دیگر.

نکته جالبی که در رابطه با فلای تودی وجود دارد، این است که به ازای هر خریدی که از این وبسایت انجام می‌دهید، میزان مشخصی امتیاز به شما تعلق خواهد گرفت و می‌توانید در خریدهای بعدی خود از این امتیازات استفاده کرده و آن‌ها را به کد تخفیف تبدیل کنید. این‌گونه سفرهای بعدی که در پیش دارید، هزینه بسیار کم‌تری را در پی خواهند داشت.

حمید عرب عامری

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای