آخرین خبرها:
شناسه خبر: 20888

نماینده مردم تهران: عملکرد دولت پاسخگوی توقعات نیست

نماینده مردم تهران در مجلس گفت:عملکرد دولت پاسخگوی توقعات نیست دولت خیزی برای رفع مشکلات برداشته است اما کافی نیست.

نماینده مردم تهران: عملکرد دولت پاسخگوی توقعات نیست
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دولت خیزی برای رفع مشکلات برداشته است اما کافی نیست. باید ببینیم در ادامه راه آیا دولت می‌تواند برنامه‌های خود را عملیاتی کند یا خیر؟
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از بازار، سید مصطفی میرسلیم درباره عملکرد دولت سیزدهم طی یک سال گذشته اظهار داشت: عملکرد دولت در مقایسه با توقعاتی که ما از این دولت داشتیم و برنامه‌هایی که در ابتدای دولت اعلام شده بود، خوب نبوده است و عملکرد دولتمردان در یک سال اخیر پاسخگوی توقعات نیست.

دولت اداره کشور را مستقل از سرنوشت برجام و مذاکرات کرده است

وی بیان کرد: البته خیزی برای رفع مشکلات در دولت برداشته شده است اما کافی نیست. باید ببینیم در ادامه راه آیا دولت می‌تواند برنامه‌های خود را عملیاتی کند یا خیر و تحولاتی که وعده داده بود، تا چه حد اجرا می‌شود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد دولت در حوزه سیاست خارجی، تصریح کرد: خوشبختانه دولت مبنا را روی این گذاشته است که برجام هر سرنوشتی پیدا کند و ما بتوانیم کار خود را به صورت مستقل از آن پیش ببریم لذا قدم‌های خوبی در این راستا برداشته شده است.

سیاست دولت برای تقویت ارتباط با همسایگان

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت اداره کشور را مستقل از سرنوشت برجام و مذاکرات کرده است و این رویکرد بسیار خوب است و جای نگرانی نیست.
میرسلیم درباره سیاست دولت برای تقویت ارتباط با همسایگان، گفت: این کار یکی از اقدامات قابل توجه است، این در حالی است که در دولت روحانی به ارتباط با همسایگان آن طور که باید و شاید توجه نمی‌شد، اما دولت سیزدهم سرعت زیادی به این مسئله داده است.
نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: ملاقات‌های اخیر مقامات کشورمان با مقامات کشورهای همسایه نشان می‌دهد که ارتباط با کشورهای همسایه در دستور کار دولت است و قطعاً این اقدامات در خنثی‌سازی تحریم‌ها اثر ویژه‌ای دارد و مؤثر خواهد بود.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای