آخرین خبرها:
شناسه خبر: 26049

قیمت مرغ و تخم مرغ ربطی به بخش خصوصی ندارد

رئیس فدراسیون طیور گفت: نظر بخش خصوصی در قیمت مرغ و تخم مرغ ترتیب اثری داده نمی شود.

قیمت مرغ و تخم مرغ ربطی به بخش خصوصی ندارد

رئیس فدراسیون طیور گفت: نظر بخش خصوصی در قیمت مرغ و تخم مرغ ترتیب اثری داده نمی شود.

به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ؛ داود رنگی رئیس فدراسیون طیور گفت: وزیر جهاد درخواست تجمیع تشکل ها در یک تشکل فراگیر را دارند، ما هم از چندسال پیش در بخش طیور اقداماتی شروع کردیم، اخیرا در این راستا انجمن ملی طیور و سپس به درخواست اتاق بازرگانی تحت عنوان فدراسیون طیور، تشکل تشکیل شد.

به گفته او، هم اکنون ۱۷ تشکل عمده که در تولید طیور سهم دارند، عضو این فدراسیون هستند. تنها ۲ تا ۳ تشکل هنوز به عضویت در نیامدند.

صادرات 66 هزار و 550 تن گوشت مرغ طی 6سال اخیر به عراق صادرات 66 هزار و 550 تن گوشت مرغ طی 6سال اخیر به عراق

رنگی می گوید: از دولت انتظار داریم که بخش خصوصی را کمک کند. به عنوان مثال در اصلاح نظام یارانه جلسات متعددی با وزارتخانه و دستگاه های دولتی داشتیم که پیشنهادات متعددی را برای بهینه کردن ارائه دادیم اما متاسفانه هیچ یک از پیشنهادات اجرا نشد.

به گفته رئیس فدراسیون طیور، در تمامی جلسات و مکاتبات، نظر بخش خصوصی گرفته شد، اما هیچ ترتیب اثری داده نشد. نمونه بارز این امر در خصوص قیمت گذاری مرغ و تخم مرغ است.

او گفت: برای شکل گیری تشکلی فراگیر لازم است تا نظرات کارشناسی از انجمن ها و تشکل ها اتخاذ شود. البته از دیگر ملزومات تحقق این خواسته نیز پذیرش نظرات تشکل ها است.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای