آخرین خبرها:
شناسه خبر: 21505

ماهنامه «دام و کشت و صنعت» در نمایشگاه بین المللی دام و طیور

بیست و یکمین نمایشگاه دام، طیور و صنایع وابسته از 12 تا 15 شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود

ماهنامه «دام و کشت و صنعت» در نمایشگاه بین المللی دام و طیور

بیست و یکمین نمایشگاه دام، طیور و صنایع وابسته از 12 تا 15 شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود و ماهنامه سراسری «دام و کشت و صنعت» با برپایی غرفه در سالن در سالن 38A، پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

به گزارش اخبار سبز کشاورزی ، شماره جدید ماهنامه «دام و کشت و صنعت» (iranagrimagazine.com) در غرفه مستقل در بیست و یکمین نمایشگاه صنعت دام و طیور آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان است.

این نشریه در سالن 38A نزدیک درب خروجی (جنب غرفه شرکت آفتاب گستر یزد) آماده پذیرایی و دریافت نظرات بازیدکنندگان محترم، کارشناسان، مدیران ارجمند و فعالان صنعت دام و طیور خواهد بود.

ماهنامه «دام و کشت و صنعت» رتبه نخست نشریات کشاورزی و دامی را به تشخیص وزارت جهاد کشاورزی (وقت) دریافت کرده و تاکنون 266 شماره از این نشریه منتشر شده است.

غرفه ماهنامه در این نمایشگاه به معرفی فعالیت‌ها و دغدغه‌های زیربخش دام و طیور و صنایع وابسته با هدف تحکیم پایه‌های امنیت غذایی کشور و کمک به رفع مشکلات مکانیزاسیون و شرکت های دانش بنیان بخش کشاورزی خواهد پرداخت.

ماهنامه «دام و کشت و صنعت» در نمایشگاه بین المللی دام و طیور ماهنامه «دام و کشت و صنعت» در نمایشگاه بین المللی دام و طیور

گفتنی است، نمایشگاه دام، طیور و صنایع وابسته هر سال با هدف معرفی کالاها و محصولات جدید در این حوزه، ایجاد تعامل با تولیدکنندگان، بازرگانان و متخصصان، آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و تکنولوژی و همچنین مبادله دانش و ایجاد فرصت آشنایی و انعقاد قراردادهای کاری در حوزه دام و طیور برگزار می شود. زمان بازدید از این نمایشگاه ۸ صبح الی ۱۵ عصر است.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای