آخرین خبرها:
شناسه خبر: 45435

شایسته‌سالاری در انتخاب رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی البرز

شایسته‌سالاری در سازمان‌های اجرایی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و اغلب سازمان‌ها تلاش می‌کنند که تا شایسته‌ترین فرد را شناسایی و جذب کنند. در این راستا بنا به اهمیت سازمان نظام مهندسی کشاورزی البرز در بخش کشاورزی شاهد انتخاب مدیری توانمند و شایسته در سمت ریاست این سازمان هستیم.

شایسته‌سالاری در انتخاب رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی البرز

به گزارش اخبار سبز کشاورزی؛ مهندس بهار جباری‌فرسنگی، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی البرز است که اکنون به عنوان عضو قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم استان البرز مشغول خدمت رسانی به جامعه مهندسین کشور است.


بیشتر بخوانید: یک بانو رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی البرز شد


وی که دارای تعهدات حرفه‌ای، توانایی و دانش تخصصی کافی در کارنامه کاری خود است، در حوزه فعالیت خود با ارائه ایده‌ها و پیشنهادات موثر در زمینه افزایش تولید و بهره‌وری توانایی فعالیت و انجام خدمت در زمینه‌های مربوط با مهندسین بخش کشاورزی را دارد.

 

شایسته‌سالاری-در-انتخاب-رئیس-سازمان-نظام-مهندسی-و-کشاورزی-البرز

بی تردید در حال حاضر سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یکی از مهم‌ترین سازمان‌هایی که مستقیما مسئولیت حمایت، ارتقای علمی و نظارت بر فعالیت مهندسان کشاورزی کشور را دارد و زیرساخت‌های جامعه کشاورزی را از جمله بهداشت، آموزش و... فراهم می‌آورند.

به همین دلیل اکنون انتظار می‌رود که جباری‌فرسنگی که از جمله بانوان موفق و توانمند در حوزه اجرایی کشور است، در دوران فعالیت خود در سازمان نظام مهندسی، با همراهی و مشارکت اعضای شورا و مردم و بررسی و ارزیابی برنامه‌ها و طرح‌های ارائه شده در راستای بهبود عملکرد و دست‌یابی به اهداف مشترک گام بردارد و ضمن همکاری با نهادهای مرتبط جهت تدوین راهکارهای عملی در تحقق شعار سال اقدام کند.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای