خبر فوری
شناسه خبر: 47977

بازگشت مجدد دکتر علیرضا رفیعی‌پور به سازمان دامپزشکی

صبح امروز دکتر رفیعی‌پور با دریافت حکم ریاست سازمان دامپزشکی از دست وزیر جهاد کشاورزی، دور دوم مدیریت ملی خود را در سازمان دامپزشکی ایران آغاز کرد.

بازگشت مجدد دکتر علیرضا رفیعی‌پور به سازمان دامپزشکی

اخبار سبز کشاورزی؛ صبح امروز دکتر علیرضا رفیعی‌پور با دریافت حکم ریاست سازمان دامپزشکی از دست وزیر جهاد کشاورزی، دور دوم مدیریت ملی خود را در سازمان دامپزشکی ایران آغاز کرد.

وی امروز در حالی بار دیگر به این سمت منصوب شد که در مهرماه 1396 نیز به‌جای دکتر خلج، رئیس اسبق سازمان دامپزشکی، برای این عنوان منصوب شده بود.

شناخت صحیح از رسانه و روابط عمومی بالا

در این مدت، خراسان جنوبی جزو معدود استان‌هایی بود که در بحران شیوع تب برفکی و آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان که بسیاری از استان‌های کشور را متاثر نموده بود، پاک باقی ماند. شناخت صحیح از رسانه و روابط عمومی بالا نیز از دیگر ویژگی‌های وی محسوب می‌شود.

در سوابق کاری دکتر رفیعی‌پور

در سوابق کاری دکتر رفیعی‌پور علاوه‌بر مدیر کلی دامپزشکی خراسان جنوبی که از سال 1393تا مهر 1396 مسئولیت دامپزشکی استان خراسان جنوبی را برعهده داشت. رفیعی‌پور در مدت مدیریت سه ساله فعالیت خود در استان خراسان جنوبی، کارنامه قابل قبولی از خود برجای گذاشته است.

وی  در خرداد ماه 1399 با حکمی از سوی دکتر خاوازی وزیر وقت جهاد کشاورزی به‌سمت مدیرکل دفتر محیط زیست و سلامت غذا وزارت جهادکشاورزی منصوب شد.

ریاست نظام دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان و به تبع آن عضویت در شورای استانی سلامت، کارگروه کشاورزی و منابع طبیعی، کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی، شورای اشتغال جهاد کشاورزی، ستاد بیمه کشاورزی و کمیته نمایشگاه­های استان به عنوان رئیس نظام دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان، ریاست شبکه های دامپزشکی تربت حیدریه، چابهار و ایرانشهر به چشم می خورد.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای