خبر فوری
شناسه خبر: 47542

کارآفرینان بازوی تولید در کشور

امروزه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هاپیرمارکت‌های و مرکز تجاری – اداری به‌گونه‌ای گسترده شده‌اند

کارآفرینان بازوی تولید در کشور

اخبار سبز کشاورزی؛ امروزه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هاپیرمارکت‌ها و مراکز تجاری – اداری به‌گونه‌ای گسترده شده‌اند که در واقع از یک فروشگاه به یک مرکز تجاری با ابعاد گوناگون اقتصادی– تفریحی و نمایشگاهی تبدیل شده‌اند.

از این میان مجتمع بزرگ ایران مال یکی از 5 مال برتر جهان و خاورمیانه است که در غرب تهران واقع است و مراکز مختلف تفریحی و سرگرمی و نمایشگاهی و حتی هتل و سالن پاتیناژ و سینما و دیگر موارد در آن وجود دارد.

این مرکز جدای از اینکه هم اکنون و در سال‌های آینده می‌تواند قطب خرید و سرگرمی در شهر و استان‌های تهران باشد، می‌تواند از جاذبه‌های گردشگری، نه تنها در تهران بلکه ایران باشد و به لحاظ سازه، دیزاین و نوع چیدمان محصولاتی که در مراکز فروش آن قرار دارد منحصربه‌فرد است.

کارآفرینان-بازوی-تولید-در-کشور--4

این مرکز در آینده‌ایی نزدیک می‌تواند محلی برای ارائه کسب و کارهای خرد باشد که به نوعی حمایت و مدیریت آن را برعهده دارد.

همچنین کارآفرینانی ازقبیل آقای محمد میرزایی که با انگیزه و اراده ملی خود سعی کرده این مهم را به منصه ظهور برساند و با گردهم آوری تولیدکنندگان در عرصه‌های مختلف می‌تواند در جهت فروش این محصولات بازاری رقابتی برای خریداران خارجی (چین و...) در این مراکز بزرگ تجاری ایجاد کند که به‌زودی شاهد بازگشایی و افتتاح آن خواهیم بود.

بیزینس و بحث بازایابی در دنیای امروز دغدغه اصلی همه تولیدکنندگان در جهان است و نباید فقط به فکر تولیدکنندگان کلان و بزرگ باشیم و با حمات و تجمیع این عزیزان در یک مرکز و بستر فروش، درآمدزایی را برای آنان فراهم و از این رهگذر محصولات آنان را به مشتریان خارجی فراهم کنیم.

کارآفرینان-بازوی-تولید-در-کشور--3

طی بازدیدی که خبرنگار ما از این پروژه عظیم در ایران مال داشت و نشست صمیمانه با این تولیدکنندگان و دست‌اندرکاران این طرح ملی و مردمی دریافتیم که اقداماتی از این قبیل می‌تواند به رشد کسب و کارها بیزینس‌ها، استارتاپ‌ها در فضای مجازی (یکی از راهکارهای فروش محصولات) کمک قابل توجهی کرده و از پراکندگی، عدم فروش مناسب، ناامیدی از به راه‌اندازی کسب و کارهای مختلف جلوگیری کرد.

کارآفرینان-بازوی-تولید-در-کشور--1

به هر حال جای تقدیر و ارزش دارد که آقای میرزایی اگرچه سال‌ها در کشورهای دیگر مشغول به تجارت و فروش بوده، اما امروز این نیاز را در داخل کشور احساس کرده و سعی دارد به هموطنان خود کمک کند.

با امید به آنکه بخش خصوصی و کارآفرینان این بخش کماکان در جهت اهداف ملی گام بردارند و اقتصاد کشور را هر چه بیشتر و بهتر شکوفا کنند.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای