آخرین خبرها:
شناسه خبر: 23439

آل امین و سکانداری صندوق بیمه

حدود 44 سال پیش (بهمن 1358) که شورای انقلاب صندوق ویژه کمک به خسارت‌دیدگان محصولات کشاورزی را در بانک کشاورزی مصوب کرد

آل امین و سکانداری صندوق بیمه
حدود 44 سال پیش (بهمن 1358) که شورای انقلاب صندوق ویژه کمک به خسارت‌دیدگان محصولات کشاورزی را در بانک کشاورزی مصوب کرد، دفاع از هیمنه کشاورزی، حمایت از تولید محصول و تأمین خسارت وارده به بهره‌بردارانی که فعالیت کشاورزی خود را بیمه کرده‌اند و البته فرهنگ‌سازی در جهت استفاده بهینه و به‌موقع از خدمات بیمه کشاورزی در دستور کار قرار گرفت.
اخبار سبز کشاورزی | طی این چهار دهه مدیرانی در این عرضه خدمت کردند که برخی از آنها به ارتقاء جایگاه بیمه کشاورزی، تقویت منابع مالی، نوسازی و بازسازی ساختاری آن پرداختند و اگر نبود محدودیت‌های سازمان برنامه و بودجه برخی کم توجهی‌های مجلس شاید امروز بیمه کشاورزی همه بهره‌برداران را تحت پوشش قرار می‌داد.
شنبه این هفته، 23 مهر ماه دکتر جوادساداتی‌نژاد با صدور حکمی علیرضا آل امین را به‌عنوان عضو هیات مدیره موظف و قائم مقام مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزی منصوب کرد.
علیرضا آل امین، اهل قم و جوانی پویاست که مسئولیت کانون بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان را عهده‌دار بود. وی در سال 98 کاندیدای ورود به مجلس از حوزه قم بوده است.
در مراسم معارفه و تکریم که به همین مناسبت روز شبنه در دفتر مرکزی بیمه کشاورزی برگزار شد، دکتر هوشنگ محمدی، معاون توسعه مدیریت و منابع مالی وزارت کشاورزی، دکتر علی حایک، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی، اعضای هیئت مدیره صندوق، مدیران امور و روسای اداره کل در صندوق بیمه کشاورزی حضور داشتند و ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های کم نظیر محمد ابراهیم حسن‌نژاد که پس از سال‌‌ها کار اجرایی و ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، مسئولیت خطیر مدیریت بیمه کشاورزی را پذیرفته و تغییرات مهمی را در آن ایجاد کرده بود با قرائت حکمی از سوی وزیر کشاورزی، علیرضا آل امین به عنوان عضو هیات مدیره و قائم مقام جدید صندوق بیمه کشاورزی منصوب شد.

محمد ابراهیم حسن‌نژاد طی شش سال مدیریت بر این صندوق با طراحی و ایجاد سامانه نوین بیمه، تمامی خدمات بیمه کشاورزی را از زمان تقاضا تا برداشت محصول و پرداخت خسارت متمرکز کرد تا برای تصمیم‌سازان و کارشناسان ذی‌ربط در هر لحظه حجم، تعداد و مساحت و میزان بیمه‌گذاری قابل رصد و پیگیری باشد.
کارشناسان ورود آل امین را به فال نیک گرفته و در انتظار حرکت‌های ابتکاری قائم مقام جدید (در سطح مدیر عامل) هستند تا برگی زرین بر افتخارات صندوق بیمه کشاورزی افزوده شود.
خاطرنشان می‌سازد محمد ابرایم حسن نژاد با حکم وزیر جهاد کشاورزی به‌عنوان عضو هیات مدیره موظف شرکت پشتیبانی امور دام منصوب و خدمات مدیریتی خود را در این بخش ادامه می دهد.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای