آخرین خبرها:
شناسه خبر: 16841

آمادگی بانک کشاورزی برای صدور دامدار کارت

سرپرست بانک کشاورزی اعلام کرد برای تمامی دامداران معرفی شده، صدور دامدار کارت با سقف 2 میلیارد ریال و نرخ ترجیحی 11درصد انجام می شود.

آمادگی بانک کشاورزی برای صدور دامدار کارت

۲۶۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای دامدار کارت

مهدی رضایی، سرپرست بانک کشاورزی طی بازدید از شعب فعال این بانک، اعلام کرد برای تمامی دامداران معرفی شده، دامدار کارت با سقف 2 میلیارد ریال و نرخ ترجیحی 11درصد صادر می شود.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی ، سرپرست بانک کشاورزی، ضمن بازدید از برخی شعب این بانک اظهار داشت: همسو با سیاست های وزارت جهاد کشاورزی و دولت، در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها از جامعه ارزشمند دامداران ایران، با صدور دامدار کارت برای تامین سرمایه در گردش واحدهای مرغداری و دامداری، حمایت می شود. اعتبار در نظر گرفته شده از سوی بانک مرکزی در این طرح، بالغ بر 263 هزار میلیارد ریال است.
رضایی همچنین نرخ سود ترجیحی برای این خدمت را 11درصد و سقف این تسهیلات را 2میلیارد ریال، اعلام و بر آمادگی شعب بانک در سراسر کشور برای ارائه این نوع تسهیلات کارآمد و حمایتی تاکید کرد. متقاضیان از طریق سامانه‌ای که برای این منظور ایجاد شده است و با مراجعه به شعب بانک و تکمیل مدارک نسبت به درخواست تامین سرمایه در گردش اقدام کنند و بانک مرکزی با حمایت وزیر اقتصاد و دارایی بودجه مورد نظر برای بانک را از این بابت تامین کنند.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای