آخرین خبرها:
شناسه خبر: 16821

اعطای مدت‌دار نهاده‌ به دامداران توسط تعاونی‌ها

در پی حذف ارز چهار هزار و 200تومانی، تمام شرکت های تعاونی دامداران کشور آمادگی لازم را برای در اختیار قراردادن نهاده به صورت مدت دار اعلام کرده اند

اعطای مدت‌دار نهاده‌ به دامداران توسط تعاونی‌ها
مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی های کشاورزی دامداران ایران گفت: در پی حذف ارز چهار هزار و 200تومانی، تمام شرکت های تعاونی دامداران کشور آمادگی لازم را برای در اختیار قراردادن نهاده به صورت مدت دار اعلام کرده اند تا دامداران دچار مشکل تأمین نقدینگی نشوند.
مجتبی عالی در گفتگو با اخبار سبز کشاورز اظهار داشت: در زمینه جمع آوری شیر مازاد از آنجا که تمام تعاونی های ما دارای سکوی جمع آوری شیر هستند، شیر مازاد را جمع آوری می کنند و تحویل کارخانه های تولید شیر خشک قرار می دهند تا در نهایت پس از تأمین نیاز داخل صادر شود.

اعتبارات از طریق صندوق‌ها در اختیار تعاونی‌ها قرار می‌گیرد

وی افزود: قرار شده از طریق صندوق ها اعتبارات در اختیار تعاونی ها قرار گیرد تا برای تأمین نقدینگی استفاده شود و این امر هم بدین جهت است که تأمین نقدینگی از طریق بانک ها دشوار و هزینه بر است.
عالی ادامه داد: اتحادیه دامداران ایران قصد دارد تا با صادر کردن شیر خشک و دام زنده به کشورهای حاشیه خلیج فارس نهاده وارد کند تا تهیه نهاده برای دامداران با سهولت بیشتری انجام گیرد.
وی گفت: با حذف ارز دولتی نقدینگی مورد نیاز دامداران پنج برابر بیشتر شده و باید اعتبار لازم در اختیار آنان قرار گیرد تا در این زمینه دچار مشکل نشوند.
عالی افزود: در شرایط فعلی تحریم همه باید دست در دست هم دهند تا بتوانیم از بن بست مشکلات خارج شویم.
دیدگاه تان را بنویسید

  • محمد پاسخ به نظر

    دنیادنبال غذاست غلات دنیاکم شده بعدمسولین ما هنوز خوابن

  • فریاد پاسخ به نظر

    اره مرسی که هستین دیگه همه چی حل شد صورت مسعله سرجاشه فقط شش برابر شدن نهاده

  • تنها پاسخ به نظر

    تحریم فقط برای ملت است نه برای دولت

  • رضا پاسخ به نظر

    ممنون ..دامدار به خط پایان رسید..نهاده شش برابر..هزینه ها شش برابر…و قیمت دام زنده قیمت سه سال پیش..تولیدکننده ها نابود میشن …تا راه برای واردات و مافیای گوشت باز بشه

چندرسانه‌ای