آخرین خبرها:
شناسه خبر: 18259

اگروفود نمایشگاهی پرشور، اما نیازمند امنیت

حسین کاظمی ـ روزنامه نگار و کارشناس کشاورزی

اگروفود نمایشگاهی پرشور، اما نیازمند امنیت
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی اگروفود تهران درحالی با حضور گسترده شرکت‌های داخلی و کشورهای دیگر برگزار شد که مدیر اجرایی نمایشگاه نهایت تلاش خود را جهت بهره‌برداری مردم، کارشناسان، مدیران و سرمایه‌گذاران از نوآوری‌ها و دانش فنی عرضه شده در نمایشگاه انجام دادند؛ اما طی صحبت‌هایی که با برخی از صاحبان غرفه‌ها و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه داشتیم، آنها گلایه‌هایی نسبت به امنیت غرفه‌ها داشتند.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی ، برخی شرکت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ما عنوان کردند افرادی خارج از زمان بازدید نمایشگاه وارد غرفه‌ها شده و با تخریب و شکستن برخی درب‌ها، پاره کردن چادرها و… بعضی محصولات را که برای نمایش و عرضه به نمایشگاه آورده بودیم، به سرقت بردند.
این در حالی است که با توجه به شرایط و چگونگی برگزاری نمایشگاه در سال‌های گذشته، حداقل در خارج از زمان بازدید از نمایشگاه امنیت غرفه‌ها تامین می‌شد و غرفه‌داران می‌توانستند با خیال راحت وسایل و لوازم خود را در نمایشگاه قرار دهند.
مدیر عسل مدا غرفه 25 سالن 7 و 8 نیز که شب قبل از افتتاح نمایشگاه غرفه‌آرایی کامل انجام داده بود، در صبح روز افتتاح مشاهده کرد که چادر و پوشش بیرونی غرفه پاره شده و 5 کارتن عسل ناب مدا (60 کارتن یک کیلویی) و چندین محصول دیگر به سرقت رفته که با پلیس 110 تماس گرفته و صورتجلسه آن تنظیم شده است.
از طرفی چنین اتفاقاتی در نمایشگاه بین‌المللی تهران می‌تواند نام و برند این نمایشگاه را مخدوش کند که زیبنده نخواهد بود.
لازم است مسئولان این موضوع را با جدیت پیگیری و در جهت رفع آن تلاش کنند؛ چراکه حل این مشکل چندان کار دشوار و پیچیده‌ای نیست.

حسین کاظمی ـ روزنامه نگار و کارشناس کشاورزی

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای