آخرین خبرها:
شناسه خبر: 22856

با گرانفروشی و عرضه بالاتر از نرخ مصوب برخورد می شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی تهران گفت: توزیع مرغ منجمد در تمامی فروشگاه های زنجیره ای، میادین میوه و تره بار و صنوف منتخب بدون محدودیت عرضه می شود. به گزارش

با گرانفروشی و عرضه بالاتر از نرخ مصوب برخورد می شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی تهران گفت: توزیع مرغ منجمد در تمامی فروشگاه های زنجیره ای، میادین میوه و تره بار و صنوف منتخب بدون محدودیت عرضه می شود.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، جبرئیل برادری گفت: با توجه به برنامه ریزی و ذخیره سازی مطلوب کالای اساسی، توزیع گوشت مرغ منجمد بصورت گسترده و بدون محدودیت در سطح استان تهران از طریق مباشرین فروشگاه‌های زنجیره ای، میادین میوه و تره بار، صنف پرنده و ماهی و فروشگاه‌های اینترنتی در حال انجام است.
به گفته او، روزانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ تن مرغ در سطح استان تهران عرضه می‌شود، تا هر زمان که نیاز باشد، توزیع استمرار می‌یابد.
برادری می‌گوید: با توزیع مویرگی و استفاده از ظرفیت شرکت‌های پخش بدنبال آن هستیم که توزیع در تمامی فروشگاه‌ها انجام شود تا مرغ منجمد در اختیار عموم قرار گیرد.

هر کیلو مرغ منجمد در عمده فروشی‌ها ۴۰ هزار تومان

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران قیمت هر کیلو مرغ منجمد در عمده فروشی‌ها را ۴۰ هزار تومان و خرده فروشی برای مصرف کننده ۴۵ هزارتومان اعلام کرد.
بنابر گفته برادری، تازمانیکه ستاد تنظیم بازار نرخ جدیدی را اعلام نکند، تمامی مغازه داران مکلف به عرضه مرغ گرم با نرخ ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان هستند، در صورت تخلف افراد به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.
این مقام مسئول گفت: در شرایط کنونی قیمت مرغ گرم التهابی ندارد به طوریکه با نرخ ۵۵ هزارتومان به طور عمده در میادین عرضه می‌شود، براین اساس مغازه داران مکلف به رعایت نرخ مصوب هستند.
با هر گونه گران فروشی برخورد می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم تا زمانیکه ستاد تنظیم بازار نرخ جدیدی را اعلام نکرده است، مرغ با قیمت‌های بالاتری بدست مصرف کننده برسد.
طی روزهای اخیر وزیر جهاد کشاورزی گفت: بنابر برنامه ریزی‌های صورت گرفته، مشکلی در تامین گوشت گرم و منجمد مرغ و گوشت قرمز وجود ندارد.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای