خبر فوری
شناسه خبر: 44961

نوروز ایرانی شادی را به دنیا هدیه می دهد

حضور شورانگیز ایرانیان در جشن نوروز هامبورگ

عید بزرگ نوروز با مشارکت ایرانیان مقیم هامبورگ عصر روز جمعه سوم فروردین ۱۴۰۳ مطابق با ۲۲ مارس ۲۰۲۴ در سالن مجلل استانداری هامبورگ برگزار می شود.

حضور شورانگیز ایرانیان در جشن نوروز هامبورگ

 به گزارش اخبار سبز کشاورزی؛ در این مراسم مجلل به همت دکتر کوروش پورکیان فعال اقتصادی تعداد زیادی از مقامات بلند پایه آلمانی و دیگر کشورها، ایرانیان کارآفرین، تجار و بازرگانان نامدار، هنرمندان و چهره‌های شاخص، سفرا، سرکنسول ها و رایزن‌های فرهنگی (کشورهایی که نوروز در آن جا برگزار می شود) دعوت شده‌اند تا ایامی را به دیدار هم و شادی بگذرانند.

تبریک نوروزی هامبورگ به ایرانیان

در این مراسم آقای کینزروف رهبر گروه پارلمانی SPD طی سخنانی عید نوروز را به ایرانیان و مردم دیگر کشورها از جمله تاجیکستان، آذربایجان، ترکمنستان، قزاقستان، ترکیه، ازبکستان، افغانستان، پاکستان، و... تبریک خواهد گفت؛ سپس هنرمندان اهنگ سال نو را می نوازند.

photo10428859404

تبریک رییس انجمن نوروزی

در ادامه دکتر کورش پورکیان بانی و رییس انجمن نوروزی که از سال ۲۰۱۰ میلادی پرزیدنت انجمن می باشد با میهمانان سخن گفته و به معرفی تاریخ نوروز و اثر بخشی آن در دیگر کشورها برای مهمانان عالی‌قدر خواهد پرداخت.

تبریک نمایندگان مجلس به نوروزیان ایران و جهان

کورینا نیشتند نماینده مجلس سنای همامبورگ از دیگر سخنرانان مراسم نوروزی است که روابط گرم و تاریخی مردم دوکشور ایران و آلمان را تشریح می کند. سپس آقای دانیال ایلخانی نماینده حزب دمکرات در مجلس هامبورگ پیرامون عید نوروز و ارتقاء روابط کاری فرهنگی صحبت خواهد کرد.

باز هم موسیقی

مجددا موسیقی و آهنگ های دلنواز، فضای سالن را پر خواهد کرد و گفتگو های شخصی در کنار میز های هدیه، دوستان را دور هم جمع می کند.

پذیرایی هم زمان با افطار

مدیریت مراسم پذیرایی بوفه، به نحوی صورت گرفته که پی از اذان به وقت هامبورگ پذیرایی صورت می گیرد و افراد روزه دار نیز همراهی خواهن کرد. خاطرنشان می سازد پذایرایی پایان بخش این مراسم باشکوه خواهد بود و در ساعت ۲۰ میهمانان با خاطره خوب سالن را ترک می کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای