آخرین خبرها:
شناسه خبر: 44303

​یک پادشاه در دو اقلیم بگنجد!

مدیر عامل بانک ملت در بانک کشاورزی مستقر است

10 روز است حکم مدیر عاملی بانک ملت برای دکتر فرخ‌نژاد که در هر بانکی و هر سمتی خوش درخشیده و کارنامه موفقی داشته، صادر شده؛ اما وی همچنان در طبقه دوم بانک کشاورزی مستقر است و به رتق و فتق امور در این بانک می‌پردازد.

مدیر عامل بانک ملت در بانک کشاورزی مستقر است

اخبار سبز کشاورزی؛ در همین حال، طبقه 14 بانک ملت با یک صندلی خالی مدیرعاملی رو به روست و مشخص نیست دکتر فرخ‌نژاد در چه بخش و کدام بانک باید پاسخگو باشد.

اینک اعضای هیات مدیره هر دو بانک گرچه تمایل به حضور وی دارند، اما در بلاتکلیفی به سر می‌برند، زیرا در افواه شایع شده بود وزیر جهاد کشاورزی با انتقال دکتر فرخ‌نژاد که مجموعه وزارتخانه و فعالان کشاورزی از عملکرد و توجه وی به تولیدکنندگان راضی هستند، مخالف است و در رایزنی با وزیر اقتصاد و دارایی بر ماندن فرخ‌نژاد در بانک کشاورزی تاکید داشته.

اما صحبت‌های دیگری در جریان است، مثلا به‌دلیل اینکه فرخ‌نژاد جزو پرسنل وزارت کشاورزی یا بانک کشاورزی نیست بنا به تصمیم وزیر اقتصاد و دارایی ضرورت دارد بانک ملت جهت توسعه کمی و کیفی خود از خدمات مدیریتی وی بهره‌مند شود.

شایسته است روابط عمومی وزارت اقتصاد و دارایی یا شورای عالی بانک‌ها، بانک مرکزی و... طی اعلامیه‌ای مشخص کنند امضای دکتر فرخ‌نژاد در کدام بانک رسمیت دارد و حکمی که صادر شده اما بیش از 10 روز است راکد مانده چه سرنوشتی پیدا می‌کند؟

 

دیدگاه تان را بنویسید

  • کارمند بانک کشاورزی پاسخ به نظر

    انشاالله که در بانک کشاورزی می مانند.

  • ناشناس پاسخ به نظر

    باسمه تعالي انشااله كه آقاي دكتر فرخ نژاد در بانك كشاورزي بماند.

  • حسن معمرحور پاسخ به نظر

    درودبرمدیرمحترم.واقعا از لحاظ سوادبانکی ومدیریتی در سطح بالایی هستندوامیددارم با تلاش به درجات عالیه برسند..آرزوی سلامتی وموفقیت دارم.

چندرسانه‌ای