آخرین خبرها:
شناسه خبر: 36237

مجمع عمومی تهران در خیابان و پشت درب های بسته!؟

اخبار سبز کشاورزی؛ گروهی از اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی استان تهران با هدف شفاف سازی اعتراضات خود را بیان کرده اند تا شاید در موارد زیر

مجمع عمومی تهران در خیابان و پشت درب های بسته!؟
اخبار سبز کشاورزی ؛ گروهی از اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی استان تهران با هدف شفاف سازی اعتراضات خود را بیان کرده اند تا شاید در موارد زیر تخلفات و تقلبات به حداقل برسد.
۱. اصلاح قوانین و مقررات
۲.رسیدگی به تخلفات صورت گرفته
۳.مجازات متخلفین
۴.ابطال انتخابات
۵.برگزاری مجدد مجمع عمومیبه عنوان مهمترین رکن انتخابات.
بیشتر بخوانید: مجمع عمومی سازمان کرمانشاه پشت درهای بسته
نگاهی به اطلاعیه شماره 19 مشترک کمیته اجرایی و هیأت نظارت مرکزی نشان می دهد:
۱- زمان انتظار برای به حد نصاب رسیدن مجمع عمومی نوبت اول ۹ الی ۱۱ می باشد. در صورت به حد نصاب رسیدن، انتخابات آغاز خواهد شد.
۲- برگزاری مجمع عمومی نوبت دوم در صورت به حد نصاب نرسیدن مجمع عمومی نوبت اول جمعه مورخ دوم تیرماه ۱۴۰۲ برگزار گردد.
۳- عضو واجد شرایط جهت حضور در مجمع عمومی با دستور انتخابات اعضایی هستند که تا ۷۲ ساعت قبل از انتخابات دارای عضویت معتبر تا پایان سال ۱۴۰۲ باشند، به عبارتی ثبت نام و تمدید عضویت تا ۷۲ ساعت قبل از روز برگزاری مجمع و انتخابات امکانپذیر است.
۴- عوامل اجرایی کمیته های اجرایی و هیات های نظارت استانی از غیر کارکنان انتخاب شوند.
۵- کاندیداها و کارکنان سازمان اعم از روسای سازمان ها در روز انتخابات در محل برگزاری انتخابات حضور نداشته باشند.
بیشتر بخوانید: تخلف‌های انتخاباتی نظام مهندسی را گزارش کنید
جالب این است که در استان تهران اصلا مجمع عمومی برگزار نشد یا اینکه حدود 200 نفر از ساعت 7:30 دقیقه در پشت درهای باشگاه بانک سپه (مرکز برگزاری مجمع عمومی انتخابات) نگه داشته شده و به درون سالن راه داده نشدند.
در این زمینه دوربین‌های باشگاه بهترین شاهد است و در ابتدای شروع مجمع و رای‌گیری و اعتراض به چرایی عدم برگزاری مسول اجرایی انتخابات استان آقای «ص» به خود یکی از اعضاء حاضر عنوان کرد که ایشان رئیس است و در خصوص مجمع عمومی به هیچ کس هم پاسخ نخواهند داد. (علی‌رغم حضور ۲۰۰ نفر از اعضا در ساعت اولیه در خیابان مقابل برگزاری مجمع عمومی متاسفانه با امنیتی کردن فضا و راه ندادن اعضا به داخل محوطه برگزاری مجمع عمومی و انتخابات، مجمع عمومی رو در جمع دوستان شخصی خود بصورت مجمع خصوصی برگزار کردند).
ان شالله رئیس محترم هیات نظارت بر انتخابات نظام مهندسی کشاورزی کشور و همچنین رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور و شورای نظام مهندسی کشاورزی کشور که به این موضوع مهم توجه نکرده‌اند پس از این برگزاری مجمع عمومی را که بالاترین رکن سازمان است با حساسیت بیشتری دنبال نمایند.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای