خبر فوری
شناسه خبر: 44082

دکتر فصاحت، رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور شد+سوابق

محمدعلی نیکبخت در حکمی دکتر ایوب فصاحت را به‌سمت معاون وزیر و مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی منصوب کرد.

دکتر فصاحت، رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور شد+سوابق

اخبار سبز کشاورزی؛ حسین سلطانی، مدیر روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در این باره گفت: رئیس سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با حکم وزیر جهاد کشاورزی، مدیرعامل جدید سازمان مرکزی تعاون روستایی شد.

فعالیت‌های دکتر فصاحت از دولت نهم تا امروز

دکتر ایوب فصاحت در چهار دولت با گرایش‌های مختلف از مشاور جوان دولت نهم تا امروز کار کرده و موفق بوده است.

وی در تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری، اجرا و نظارت بر حُسن اجرا، تعامل و همسو کردن کمیسیون کشاورزی مجلس با وزارتخانه در رابطه با امنیت غذایی، دور زدن تحریم‌ها، افزایش بهره‌وری همکاری نزدیک با تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد کشاورزی و دفاع از منافع کشاورزان، صاحب نظر و دارای رزومه است.

تجربیات مدیریتی دکتر فصاحت در دو بخش و دو مرحله، پایلوت‌هایی از وزارت جهادکشاورزی را به اجرا درآورده است.

ریاست سازمان جهادکشاورزی استان تهران که در تولید 5 محصول سبزی و صیفی گلخانه‌ای، سیب درختی، گیلاس، قارچ خوراکی و تخم مرغ رتبه اول کشوری و در مجموع رتبه سوم محصولات کشاورزی ایران را دارد.

در سمت مدیرعامل سازمان میادین میوه تره‌بار شهرداری تهران که از تمام نقاط کشور انواع محصولات زراعی، باغی، شیلاتی، دام و طیور و عسل و… به آن ارسال و ارتباط تنگاتنگ با کشاورزان ایران دارد.

در حکم انتصاب وی آمده است؛

«نظر به تعهد و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران منصوب می شوید.

انتظار است با بهره گیری از توان نیروهای متخصص و متعهد آن سازمان و با همکاری و تعامل با معاونین، مدیران، روسای سازمان ها، موسسات و شرکت ها، گامهای موثری بردارید.

امید است با اتکال به خداوند و در سایه توجهات امام عصر (عج) در انجام وظایف، موفق و موید باشید».

گفتنی است، پیش از این دکتر غلامرضا هادربادی این سمت را بر عهده داشت. در پایان این مراسم از تلاش‌ها و زحمات دکتر هادربادی در دوره تصدی مسئولیت فوق قدردانی شد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای