آخرین خبرها:
شناسه خبر: 46262

سه کشتی گندم وارداتی در آب‌های ایران لنگر انداخته است

وزیر جهاد کشاورزی: امسال واردات گندم نداریم!

راپورتچی: اکنون سه کشتی گندم وارداتی در آب‌های ایران لنگر انداخته و منتظر تخلیه است.

وزیر جهاد کشاورزی: امسال واردات گندم نداریم!

به گزارش اخبار سبز کشاورزی؛ سه سال است که گرچه خشکسالی متوالی در کشور حکم می‌راند و معضلات عدیده گرانی کود، کمی و کمیابی کودهای شیمیایی همراه با مدیریت غلط توزیع (به موقع و...) برای گندمکاران مسئله‌ساز شده است، با این همه هر سال با افزایش تولید گندم روبه‌رو بوده‌ایم.


بیشتر بخوانیدطلب ۳۴ هزار میلیارد تومانی کشاورزان از دولت بابت گندم


هفته گذشته وزیر جهاد کشاورزی با اعلام این خبر که خرید تضمینی گندم از مرز ۴ میلیون و 500 هزار تن گذشت گفت: حداقل ۳ درصد افزایش خرید نسبت به مدت مشابه سال گذشته داریم.

امسال واردات گندم نداریم

وی با افتخار از این دستاورد زارعین یاد کرد و افزود ان‌شاءالله امسال برای دومین سال پیاپی نیاز به واردات گندم نخواهیم داشت که این وضعیت صرفه‌جویی بسیار بزرگ ارزی برای کشور به ارمغان می‌آورد.

اما راپورچی ما از بنادر جنوب ایران خبر داده که همزمان با افتخارآفرینی‌های معاونت امور زراعت و اعلام وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر اینکه امسال واردات گندم نخواهیم داشت، عاشقان سینه چاک، سه کشتی پهن پیکر واردات گندم با بوق و کرنا در بنادر ایران پهلو گرفته‌اند و منتظر تخلیه گندم هستند تا مسببین و عاملان وارداتجی، گندمکاران را هم به سرنوشت جوکاران مبتلا کنند، زیرا هم اینک زارعین جوکار ایرانی با عدم خرید محصول یا به موقع نخریدن محصول جو توسط دولت مواجه هستند.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای