خبر فوری
شناسه خبر: 46068

به استقبال اگروفود سی و یکم

نمایشگاه ایران اگروفود از سال 1372 با همکاری شرکت fairtrade و شرکت پالارسامانه تهران آغاز به کار کرد. این نمایشگاه از همان ابتدا با استقبال خوبی از طرف شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی روبه‌رو شد، به‌طوری که در سال 2005 و بعد از 13 سال فعالیت مستمر، تنوع محصولات کشاورزی در این نمایشگاه بسیار چشمگیر بود.

به استقبال اگروفود سی و یکم

اخبار سبز کشاورزی، در سال 2017 نیز بزرگ‌ترین اگروفود تاریخ ایران برگزار شد که در آن 1405 غرفه‌دار از 39 کشور جهان حاضر شدند و بیش از 40 هزار بازدیدکننده از این نمایشگاه بین المللی بازدید کردند.

این نمایشگاه اما در سال 1399 به علت شیوع بیماری کرونا برگزار نشد؛ ولی در سال 1400با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بار دیگر از سر گرفته شد.

همچنین سی‌امین دوره آن در سال گذشته (1402) با رضایت بی‌سابقه غرفه‌داران و بازدیدکنندگان برپا شد؛ به‌طوری که سایت شرکت fairtrade از آن به عنوان رتبه شگفت‌انگیز رضایت غرفه‌داران نام برد.

امسال نیز، سی و یکمین دوره نمایشگاه اگروفود تهران در روزهای 19 تا 22 خرداد برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه همچنان پرقدرت و با اهداف ملی، افتخاری و جهانی برگزار خواهد شد که به حق یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای مهم کشاورزی و صنایع غذایی کشور محسوب می‌شود.

همچنین این نمایشگاه فرصتی مغتنم برای متخصصان و تاجران و اهل تحقیق است تا با آخرین دستاوردهای واحدهای تولیدی در داخل و خارج از کشور آشنا شوند.

در اینجا لازم است از مدیریت با درایت و کاربلد این نمایشگاه خانم لادن ملکی که سال‌هاست وظیفه مدیریتی و اجرایی آن را برعهده دارد نام ببریم که بخش بزرگی از موفقیت‌های این رویداد بزرگ مرهون تلاش‌های ایشان است.

نمایشگاه امسال قطعا با طیف گسترده‌ایی از مخاطبان و غرفه‌داران می‌تواند ویترین بزرگی برای تولیدکنندگان، صادرکنندگان و محقیقن بخش کشاورزی و صنایع غذایی باشد.

اگروفود سی و یکم را می‌توان در سال جهش تولید با مشارکت مردم، عرصه عملی این شعار دانست.

 

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای