آخرین خبرها:
شناسه خبر: 44513

تور ازبکستان+ جزئیات

​عید نوروز امسال در خانه همسایه

اگر دوست دارید در تور نوروزی کشور ازبکستان شرکت کرده و با ایرانیان مقیم این کشور آشنا شوید، حتما با ما همراه باشید.

​عید نوروز امسال در خانه همسایه

اخبار سبز کشاورزی؛ چنانچه می‌خواهید با تاریخ، فرهنگ و مکان‌های دیدنی ازبکستان آشنا شوید، فرصت سفر به این کشور در عید نوروز و دیدن جاذبه‌های زیبای آن را از دست ندهید.

برای انجام کارهای سفر خود می‌توانید با کارشناسان ما به شماره  09125504547 و آیدیsin_shin_377 @در تماس باشید.

تاریخ سفر: 27 اسفند ماه تا 5 فروردین

چرا باید به ازبکستان سفر کنیم؟

ازبکستان دیاری فارسی زبان آشنا با جاذبه‌ها و طبیعتی زیبا و کم‌نظیر است؛ جایی که مسافرانش را به دل قصه‌های ایرانی و فرهنگ و هنر می‌برد.

وسعت این کشور تقریبا به ‌اندازه کشور سوئد است و جمعیتی برابر با ۳۳ میلیون نفر دارد. حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد از جمعیت ازبکستان را فارسی‌زبان‌ها تشکیل می‌دهند. از شهرهای مهم این کشور می‌توان به تاشکند، سمرقند و بخارا اشاره کرد.

تور-ازبکستان-1

تاشکند 2200 ساله، یکی از شهرهای کهن دنیا

پایتخت جمهوری ازبکستان، تاشکند یکی از شهرهای بزرگ آسیای میانه محسوب می‌شود و همچنین یکی از شهرهای کهن دنیا است. محققان قدمت این شهر را ۲۲۰۰ سال برآورد کرده‌اند.

این شهر مدرن دارای واحدهای صنعتی پیشرفته و بیش از ۵۰۰ شرکت تولیدی مختلف شامل صنعت هواپیماسازی، تراکتورسازی، صنایع ریسندگی، بافندگی و... است که بی‌وقفه مشغول فعالیت هستند و این موضوع باعث رشد سریع آن و تبدیل به یک شهر توسعه یافته و پیشرفته در سطح بین‌المللی است.

سمرقند 3 هزار ساله، معروف‌ترین جاذبه طبیعی تاشکند

یکی از مهم‌ترین جاذبه های شهر تاشکند، شهر باستانی سمرقند است. سمرقند یکی از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین شهرهای ازبکستان است که حدود ۷ قرن پیش از میلاد مسیح به وجود آمد.

این شهر توسط اسکندر ساخته شد و سال‌ها بعد، پس از حمله مغول‌ها توسط چنگیز خان مغول ویران شد. زمانی که تیمور لنگ سلسله تیموریان را پایه‌گذاری کرد، این شهر را به عنوان پایتخت حکومت خود انتخاب کرد.

سمرقند که اکنون در لیست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است، در نزدیکی تاشکند قرار دارد. اتوبوس‌هایی در تاشکند هستند که می‌توانند شما را در یک سفر ۳ ساعته به سمرقند برسانند. اگر به تاشکند سفر کرده‌اید، این جاذبه دیدنی را به هیچ عنوان از دست ندهید.

تور-ازبکستان.jpg-2

بخارا، شهری دیدنی در نزدیکی تاشکند

بخارا پنجمین شهر بزرگ ازبکستان و یکی از مهم‌ترین شهرهای این کشور برای سفری تاریخی است. این شهر در مسیر جاده ابریشم ساخته شده بود و بیش از ۱۴۰ بنای باستانی و تاریخی در آن مشاهده می‌شود. در این شهر تاریخی می‌توانید به گشت و گذار پرداخته و بسیاری از معماری‌های باستانی ازبکستان را تماشا کنید.

سفر به ازبکستان شما را به جاذبه‌های تاریخی و طبیعتی می‌برد که آنها را در ایران ندیده‌اید.

برای سفر به این کشور زیبا نگران هیچ چیز نباشید! می‌توانید با بهترین قیمت و بیشترین خدمات به این کشور سفر کرده و جاذبه‌های بی‌مانندی را تجربه و این شعر خاطره انگیز را مرور کنید:

اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را

به خال هندویش بخشم سمرقند و بخارا

WhatsApp Image 2024-02-25 at 21.57.31

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای