آخرین خبرها:
شناسه خبر: 17129

تثبیت مدیرکل دفتر توسعه صادرات وزارت جهاد کشاورزی

عباس عسکرزاده، معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، طی حکمی محرم سلطانی ساری نصیرلو را به عنوان مدیر کل دفتر توسعه صادرات وزارت جهاد کشاورزی منصوب کرد.

تثبیت مدیرکل دفتر توسعه صادرات وزارت جهاد کشاورزی

عباس عسکرزاده، معاون توسعه بازرگانی وزارت جها د کشاورزی ، طی حکمی محرم سلطانی ساری نصیرلو را به عنوان مدیر کل دفتر توسعه صادرات وزارت جهاد کشاورزی منصوب کرد.

به گزارش اخبار سبز کشاورزی ، در این حکم خطاب به محرم سلطانی ساری نصیرلو آمده است:

«با عنایت به تعهد و تجربه جنابعالی و به موجب این حکم به‌عنوان مدیرکل دفتر توسعه صادرات منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با استعانت از خداوند متعال، هماهنگی و همکاری مدیران و همکاران معاونت و با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و امکانات نسبت به ساماندهی امور مربوطه، اهتمام لازم به عمل آید. توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف و توسعه بخش کشاورزی در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) از درگاه خداوند متعال خواهانم.

به گزارش اخبار سبز کشاورزی، پیش از این و در 21دی ماه 1400، عباس عسکرزاده، معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، طی حکمی محرم سلطانی ساری نصیرلو را به عنوان سرپرست دفتر توسعه صادرات منصوب کرده بود و با حکم جدید وی به‌عنوان مدیرکل دفتر توسعه صادرات منصوب شد. محرم سلطانی ساری نصیرلو، کارشناس ارشد مهندسی اقتصاد کشاورزی است و بیش از 25سال سابقه اجرایی و مدیریتی داشته و در بخش‌های مختلف اقتصادی و کشاورزی مانند روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، مدیر تبلیغات و نمایشگاه‌ها و… فعالیت داشته است.

گفتنی‌ است در سال 1399 حدود 8/8میلیون تن محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی و غذایی به ارزش 5/ 6میلیارد دلار از کشور صادر شد، در حالی که میزان صادرات بخش کشاورزی در سال ۹۸ هفت میلیون تن به ارزش 7/ 5میلیارد دلار بود و حالا انتظار می‌رود با اتخاذ تدابیر مناسب توسط محرم سلطانی ساری نصیرلو، صادرات محصولات بخش کشاورزی روی ریل افزایش قرار گیرد.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای