آخرین خبرها:
شناسه خبر: 12653

جدیدترین قیمت برنج در بازار

مشاهدات میدانی حاکی از افزایش مجدد قیمت برنج در بازار است. به گزارش مزرعه سبز به نقل از ایسنا، بر اساس مشاهدات میدانی از مغازه‌های سطح شهر تهران قیمت هر کیلو

جدیدترین قیمت برنج در بازار
مشاهدات میدانی حاکی از افزایش مجدد قیمت برنج در بازار است.
به گزارش مزرعه سبز به نقل از ایسنا، بر اساس مشاهدات میدانی از مغازه‌های سطح شهر تهران قیمت هر کیلو برنج هاشمی۷۰ تا ۷۸ هزار تومان، برنح کشت دوم طارمی محلی فریدونکنار ۸۰ هزار تومان، فجر درجه یک گرگان ۵۶ هزار تومان، دم سیاه صدری گیلان ۸۹ هزار تومان، علی کاظمی گیلان ۷۵ هزارت ومان، هاشمی دودی سنتی گیلان ۸۵ هزارتومان، شیرودی دودی سنتی اعلا ۶۳ هزار تومان و عنبربوی خوزستان ۴۱ هزار تومان است.
برنج خارجی نیز در بازار ۳۳ تا ۳۵ هزار تومان قیمت دارد.
گفتنی است قیمت‌های ذکر شده حدودی بوده و ممکن است در برخی مناطق بیشتر یا کمتر باشد.
در میادین میوه و تره بار نیز هر کیلو برنج دم سیاه، طارم و هاشمی ۵۷ هزار تومان و انواع برنج خارجی تنظیم بازاری با قیمت هر کیلو ۱۲هزار و۵۰۰ تا ۲۰ هزار و۵۰۰ تومان به مصرف کنندگان عرضه می شود.
بر اساس گزارش کارگروه رصد و پایش قیمت اقلام اساسی و پر مصرف بازار کشور، در اول بهمن امسال قیمت هر کیلو برنج ایرانی با ۱۷ درصد افزایش نسبت به اوایل دی ماه به ۶۲ تا ۶۴ هزار تومان، برنج باسماتی پاکستان با یک درصد افزایش به ۲۹ هزار و ۳۰۰ تومان و برنج هندی ۱۱۲۱ با ۶ درصد افزایش به ۲۸ هزار و۵۰۰ تومان رسیده است.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای