آخرین خبرها:
شناسه خبر: 22774

درخواست جالب یک موسسه حامی حیوانات

جامعه حامی حیوانات PETA که در ایجاد جمعیت‌های نوآورانه برای کاهش بیرحمی درمورد حیوانات شناخته شده است

درخواست جالب یک موسسه حامی حیوانات
جامعه حامی حیوانات PETA که در ایجاد جمعیت‌های نوآورانه برای کاهش بیرحمی درمورد حیوانات شناخته شده است، اخیراً با انتشار درخواستی از زن‌ها اعلام کرده که مردها بسیار بیش از زن‌ها مسئول گرم شدن کره‌زمین هستند؛ چراکه گوشت زیادی مصرف می‌کنند و این گوشخواری مردان به افزایش 41 درصدی گازهای آلاینده گلخانه‌ای منجر شده است.
به گزارش اخبار سبز کشاوری ، مهدی رجول دزفولی: این موسسه غیرانتفاعی گفته ما تمام آن‌ها را می‌شناسیم، مردان شهرنشینی با بطری‌های نوشابه در یک دست و آنبرکی برای گرداندن گوشت‌ها و سوسیس‌ها بر روی اجاق‌های گاز در دست دیگر.
این اربابان گوشتخوار فکر می‌کنند که با مصرف هر چه بیشتر گوشت می‌توانند مردانگی خود را ثابت کنند،اما این کار نه فقط موجب آزار حیوانات می‌شود، بلکه به سیاره زمین نیز آسیب می‌رساند.

درخواست جالب یک موسسه حامی حیوانات درخواست جالب یک موسسه حامی حیوانات

حال برای متقاعد کردن مردان گوشخوار به مصرف گوشت کمتر و خوردن سبزی‌های بیشتر این موسسه به آنان توصیه کرده که نوعی «اعتصاب نزدیکی» با مردان را به اجرا درآورند؛ چراکه چنین مردانی باید پاسخگوی اعمال خود باشند.
تحقیقات نشان داده که چنین مردانی اثرات بسیار بدی بر تغییرات اقلیمی می‌گذارند و باید گام‌هایی در جهت رفع این رفتارهای خود بردارند که ساده‌ترین، سالم‌ترین و بهترین روش آن روی آوری به گیاه‌خواری است. مردها 40درصد بیشتر کربن تولید می‌کنند که علت آن خوردن گوشت بیشتر نسبت به زنان است.
برخی از زنان آلمانی به این درخواست پاسخ مثبت داده و گفته‌اند که از این به بعد «برای تنبیه این مردها» از نزدیکی با شوهران و دوست پسرهای خود، خودداری خواهند کرد و این کار تا متوقف کردن خوردن گوشت قرمز توسط آنها ادامه خواهد داشت.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای