آخرین خبرها:
شناسه خبر: 33984

صید و صیادی جزو مشاغل سخت و زیان‌آور

رئیس اتاق بازرگانی مازندران از سخت و زیان آور شمرده شدن شغل صید و صیادی بر اساس مصوبه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت در استان خبر داد. به گزارش اخبار سبز

صید و صیادی جزو مشاغل سخت و زیان‌آور
رئیس اتاق بازرگانی مازندران از سخت و زیان آور شمرده شدن شغل صید و صیادی بر اساس مصوبه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت در استان خبر داد.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از بازار ، عبدالله مهاجر گل و گیاه را از ظرفیت های خوب استان برشمرد و گفت: با کمک شورای گفتگو با مشکلات فراروی تولیدکنندگان این بخش رفع شود زیرا اکنون تعرفه بالای برق و گاز از جمله مسائل است.
وی با عنوان این که مشکلات موجود در بخش گل وگیاه ملی است، افزود: مسائل فراروی این بخش در کمیسیون جهش ملی مجلس شورای اسلامی بررسی و پیگیری می شود.
وی با ماهیان خاویاری و کیلکا را از دیگر ظرفیت های اقتصادی استان بیان کرد و گفت: کارگران کیلکا با جان خود بازی می کنند و حرفه آنان جزو مشاغل سخت وزیان آور محسوب می شود.
مهاجر تصریح کرد: متاسفانه بخش های دولتی با بخش نامه هایی سبب بروز مانع می شوند در حالی که صید ماهیان کیلکا جزو مشاغل سخت وزیان آور محسوب می شود و تاکنون سماجت های تامین اجتماعی و اداره کار سبب شد حق صیادان نادیده گرفته شود.
رئیس اتاق بازرگانی مازندران از تصویب مصوبه سخت وزیان آور شمرده شدن شغل صید و صیادی خبر داد.
به گزارش بازار، بیش از چهار هزار صیاد در استان مازندران فعالیت می کنند و یکی از مطالبات دیرینه آنان سخت و زیان‌آور شمرده شدن شغل صید و صیادی بوده است.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای