آخرین خبرها:
شناسه خبر: 33671

«عبارت»، ناشر کتاب‌های متنوع ادبی و علمی

انتشارات عبارت، ناشر نوپایی است که با انتشار کتاب‌های متنوع ادبی و علمی در نمایشگاه بین المللی کتاب 1402 حضور فعالی دارد. به گزارش اخبار سبز کشاورزی؛ بخش

«عبارت»، ناشر کتاب‌های متنوع ادبی و علمی
انتشارات عبارت، ناشر نوپایی است که با انتشار کتاب‌های متنوع ادبی و علمی در نمایشگاه بین المللی کتاب 1402 حضور فعالی دارد.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی ؛ بخش عمومی راهرو 2 غرفه 23 محل حضور این ناشر است. خانم شیما عرشیان مسئول انتشارات عبارت در مصاحبه کوتاهی که با خبرنگار ما داشته از استقبال بسیار عالی کتاب دوستان از این غرفه ابراز داشته است.
ویژگی کتاب‌های انتشار یافته این غرفه علاوه بر ترجمه کتاب‌های باارزش ادبی از مجموعه شعر و ادب و داستان‌های خواندنی گرفته تا کتاب‌های حوزه علمی و کارآفرینی است.

کارآفرینی در کشاورزی با استفاده از علوم نوین کارآفرینی در کشاورزی با استفاده از علوم نوین

گفتگوی دکتر فردین شورج با دوستداران کتاب

یکی از نویسندگان کتاب‌های انتشار یافته توسط نشر عبارت آقای دکتر فردین شورج است که روز دوشنبه 25 اردیبهشت در محل غرفه به گفتگو با دوستداران کتاب خواهد پرداخت.

کتاب جوهره اصلی تمدن ساز هر جامعه

وی به خبرنگار ما گفت: کتاب جوهره اصلی تمدن ساز هر جامعه است؛ اگر فرهنگ کتاب و کتابخوانی در هر جامعه‌ای در بین نوجوانان، جوانان و بزرگسالان نهادینه شود، یقیناً توسعه در تمام ابعاد از پیامدهای آن خواهد بودکه جامعه را به مسیر رشد و تعالی خواهد رساند .
دکتر فردین شورج استاد دانشگاه و فعال امر کارآفرینی در مورد کتاب‌های تالیف شده خود در این نمایشگاه گفت: نویسنده 35 کتاب در حوزه کارآفرینی هستم اما کتاب‌های ارائه شده در نمایشگاه از جمله تالیفات منشتر شده توسط نشر عبارت است که به معرض استفاده علاقه‌مندان قرار گرفته است.

اهمیت گسترش روحیه کتابخوانی

وی با اظهار تاسف از میانگین ساعت مطالعه درکشور ابراز امیدواری کرد نمایشگاه کتاب بتواند زمینه‌ای برای گسترش روحیه کتابخوانی در تک تک افراد جامعه ایجاد کند تا ما نیز به عنوان جامعه‌ای با فرهنگ عمیق کتابخوانی در دنیای پر تغییر امروزه مطرح شویم.
بیشتر بخوانید: «کارآفرینی روستایی» کتاب برتر سال در حوزه کارآفرینی
انتشارات عبارت، ناشر نوپایی است انتشارات عبارت، ناشر نوپایی است
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای