آخرین خبرها:
شناسه خبر: 16700

لزوم به روزرسانی کارخانجات نان صنعتی

مسئول انجمن نان صنعتی با اشاره به لزوم به روزرسانی کارخانجات نان صنعتی گفت: برخی از کارخانجات ساخت ماشین‌آلات نان صنعتی در کشور جزو بهترین کارخانجات دنیا هستند.

لزوم به روزرسانی کارخانجات نان صنعتی
مزرعه سبز : مسئول انجمن نان صنعتی و عضو هیات مدیره شرکت‌های ساخت ماشین‌های نان صنعتی با اشاره به لزوم به روزرسانی کارخانجات نان صنعتی گفت: امروزه به جرأت می‌توان گفت برخی از کارخانجات ساخت ماشین‌آلات نان صنعتی در کشور جزو بهترین کارخانجات دنیا هستند.
مهدی خان‌محمدی در دومین کنفرانس بین‌المللی غلات و دانه‌ های روغنی ایران گرین که در هتل اسپیناس تهران در حال برگزاری است، با شاره به اینکه ایجاد پژوهشکده در رابطه با تولید نان صنعتی جزو وظایف بخش دولتی است، گفت: مرکز آموزش علمی ـ کاربردی نان سحر یک آکادمی در زمینه آموزش تولید نان در کشور ایجاد کرده که تاکنون بیش از 3هزار و 100 نیرو زیر نظر این پژوهشکده آموزش دیده‌اند که این افراد علاوه‌بر واحدهای تولیدی نان سحر در دیگر واحدهای صنعتی نان کشور هم فعالیت می‌کنند.

تاسیس دانشکده نان

به گفته وی، علاوه بر این یک دانشکده نان تاسیس شده که متقاضیان در این دانشکده آموزش‌های علمی و عملی را به‌صورت بسیار کاربردی آموزش می‌بینند.
مسئول انجمن نان صنعتی و عضو هیات مدیره شرکت‌های ساخت ماشین‌های نان صنعتی گفت: امروز در کشور حدود 270نوع نان مختلف برای همه رده های سنی و افراد با نیازهای مختلف تولید می‌شود و کشور این توانایی را دارد که با استفاده از تکنولوژی و دانش کامل روز به واحدهای تولیدی از یک تا 20 تن در داخل کشور یا در هر کشور دیگر تمامی خدمت مورد نیاز را ارائه دهند.

حسین کاظمی ـ روزنامه نگار و کارشناس کشاورزی

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای