آخرین خبرها:
شناسه خبر: 33730

آقامیری: مجوز صادرات طیور را برای همیشه باز می‌کنیم

سرپرست وزارت جهادکشاورزی گفت: اگر نیاز کشور تأمین شود، مجوز صادرات طیور را برای همیشه باز می‌کنیم. به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از مهر؛ محمد آقا میری صبح

آقامیری: مجوز صادرات طیور را برای همیشه باز می‌کنیم
سرپرست وزارت جهادکشاورزی گفت: اگر نیاز کشور تأمین شود، مجوز صادرات طیور را برای همیشه باز می‌کنیم.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از مهر؛ محمد آقا میری صبح دوشنبه در جریان بهره برداری از یک شرکت تولیدی - صنعتی ماکیان در جلگه رخ از توابع تربت حیدریه اظهار کرد: تولیدکنندگان دام و طیور نگران مازاد تولید نباشند، مشروط به اینکه نیاز کشور تأمین شود، بر همان اساس مجوز صادرات را برای همیشه باز می‌کنیم.

سالانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار جوجه گوشتی برای کشور نیاز داریم

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی افزود: در حال حاضر سالانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار جوجه گوشتی برای کشور نیاز داریم و با توجه به سیاست‌های جدید در جهاد برای تولید و همچنین صادرات این امکان و ظرفیت در این مجموعه وجود دارد، لذا با این ظرفیت قابل توسعه در این مجموعه بخشی از مشکلات استان حل می‌شود.
وی تصریح کرد: حدود ۵۰ درصد جوجه استان در این مجموعه تولید می‌شود و این ظرفیت برای توسعه بیشتر وجود دارد، البته زمانی می‌توانیم بهره وری را افزایش دهیم که ضریب دانش‌بنیان را در تولید افزایش بدهیم.
آقامیری بیان کرد: در حال حاضر ۲.۵ میلیون تن تولید گوشت مرغ داریم و با همین مقدار نهاده توانایی ارتقای آن تا سه میلیون تن وجود دارد.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای