آخرین خبرها:
شناسه خبر: 15431

کمترین حقوق برای کارمندان وزارت جهاد کشاورزی

کارمندان وزارت جهاد کشاورزی کمترین حقوق را نسبت به دیگر وزارتخانه ها دارند و وزیر به این مهم رسیدگی می کند

کمترین حقوق برای کارمندان وزارت جهاد کشاورزی

اخبار سبز کشاورزی : دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی، که پیش از ظهر روز یک‌شنبه، 14 فروردین ماه سال جاری، با پرسنل، مدیران و معاونان خود در نمازخانه وزارتخانه دیدار نوروزی داشت، با تقدیر از عملکرد پرسنل در شش ماهه دوم سال گذشته گفت: اگرچه نمی‌توانیم زحمات و تلاش پرسنل وزارتخانه را جبران کنیم، اما کارشناسان و کارمندان وزارت جهاد کشاورزی تا پایان فروردین ماه امسال منتظر اتفاقات خوب و رفاهیات باشند.

باید در داخل وزارتخانه برای رفاه پرسنل اقدام کنیم

وی در پاسخ به سوال یکی از پرسنل مبنی بر اینکه در حال حاضر برخی از وزارتخانه‌ها تا 175 ساعت اضافه کاری پرداخت می‌کنند، اما در جهاد کشاورزی در ازای 50 یا 60 ساعت معادل 22 ساعت اضافه کاری دریافت می‌شود و چرا وزیر جهاد کشاورزی مانند سایر وزرا نیازهای رفاهی پرسنل را رسانه‌ای نمی‎ کند تا توجه مقامات تصمیم ساز یه مرتفع کردن بخشی از زحمات کارمندان جلب شود، گفت: در این زمینه باید در داخل وزارتخانه برای رفاه پرسنل اقدام کنیم، اما در هر صورت این تبعیض به زودی رفع می‌شود و پرسنل باید پیگیر مطالبات خود باشند.

بیانیه وزرای جهاد کشاورزی بیانیه وزرای جهاد کشاورزی

عرضه رفاه کارت در هفته پایانی فروردین

وزیر جهاد کشاورزی در این دیدار به پرسنل وزارتخانه قول داد از هفته آینده می‌توانند برای دریافت کارت رفاه مراجعه و از مزایای ان استفاده کنند.

ساداتی‌نژاد در پایان از دکتر متکان، معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت جهاد کشاورزی، درخواست کرد تبعیض در وزارتخانه را به سرعت رفع کرده و گزارش آن را اطلاع‌رسانی کند.

وی از اینکه پرسنل وزارتخانه از نظر دریافت حقوق و مزایا در انتهای لیست وزارتخانه‌ها قرار دارند اظهار تاسف کرد و گفت: باید به زودی برای رفع این معضل چاره‌اندیشی شود.

انتهای پیام/

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای