آخرین خبرها:
شناسه خبر: 24921

یوروتیور و استقبال 500 ایرانی

صبح امروز، نمایشگاه یوروتیور در شهر نمایشگاهی هانوفر آلمان درهای خود را برای بازدید، معامله و انتقال دانش و تکنولوژی فعالان صنعت دام و طیور سراسر دنیا گشود.

یوروتیور و استقبال 500 ایرانی
صبح امروز، 15 نوامبر نمایشگاه یوروتیور در شهر نمایشگاهی هانوفر آلمان درهای خود را برای بازدید، مذاکره، معامله و انتقال دانش و تکنولوژی فعالان صنعت دام و طیور سراسر دنیا گشود.
به گزارش خبرنگار اخبار سبز کشاورزی ، در این نمایشگاه یک‌هزار و 700 شرکت، کارخانه، کارگاه صنعتی بین‌المللی، مزرعه و خدمات‌دهنده از 53 کشور جهان آخرین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها را برای تولیدمثل، تکثیر، پرورش و نگهداری، ذبح، فرآوری، بسته‌بندی و مسائل خوراک دام، طیور و آبزیان و همچنین غرفه‌هایی برای آینده در معرض دید علاقه‌مندان، متقاضیان و سرمایه‌گذاران و کارآفرینان قرار دادند.

اگرچه حدود 500 نفر از مرغداران و دامداران مطرح کشورمان، مهندسین، کارشناسان و دامپزشکان، خبرنگاران رسانه‌های کشاورزی با گروه‌های تورهای تخصصی خود را به هانوفر رسانده‌اند؛ اما متاسفانه ایران به‌دلیل انزوای سیاسی و عدم‌مشارکت در مسائل جهانی غرفه و جایگاهی در این نمایشگاه ندارد.

بدتر اینکه برندهای معتبر بین‌المللی مانند صنایع کشتارگاهی و فرآوری در بادرلینکو (BAADER/ LINCO) و… در اثر تحریم ایران نمیتوانند در نوسازی و بازسازی تجهیزات و ماشین آلات مربوطه در ایران مشارکت داشته باشند.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای