آخرین خبرها:
شناسه خبر: 30912

اجباری شدن استاندارد تولید برنج

ورود ۲.۳ میلیون تن کالای اساسی ملاعلی‌پور، مدیرکل استاندار مازندران با تاکید بر ضرورت اجباری شدن استاندارد تولید برنج، گفت: این طرح به زودی اجرا می شود. به

اجباری شدن استاندارد تولید برنج

ورود ۲.۳ میلیون تن کالای اساسی

ملاعلی‌پور، مدیرکل استاندار مازندران با تاکید بر ضرورت اجباری شدن استاندارد تولید برنج، گفت: این طرح به زودی اجرا می شود.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از مهر؛ محمد ملاعلی‌پور با اظهار این که استاندارد تولید برنج در حال اجباری شدن است، افزود: نظارت بر واحد بسته بندی محصولات نظیر برنج صورت می گیرد و آزمون های لازم در این زمینه انجام می شود.

اگر محصولات مغایر استاندارد باشند امحاء می‌شوند

وی با اشاره به این که استاندارد برنج در حال اجباری شدن است، گفت: اگر محصولات مغایر استاندارد باشند براساس نوع تخلف، کالا جمع‌آوری یا امحا می‌شوند.
مدیرکل استاندار مازندران با تاکید براین که در سال جاری بیش از دو میلیون و ۳۰۰ هزار تن کالاهای اساسی از طریق بنادر سه گانه وارد استان شد، گفت: این کالاها پس از آزمون و نمونه برداری و تائید اجازه ورود پیدا کردند.
ملاعلی پور با بیان این که در سال جاری بیش از دو هزار و ۵۰۰ مورد نمونه برداری و آزمون در استان صورت گرفته است، گفت: همچنین اگر گزارشی درباره محصولی داشته باشیم، آن کالا مورد آزمون و پایش قرار می گیرد.
وی یادآور شد: در استاندارد برنج، محصول از نظر سموم و فلزات سنگین و غیره بررسی می‌شود.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای