آخرین خبرها:
شناسه خبر: 26927

جمع‌آوری مرغ مازاد با همکاری تشکل‌ها

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی گفت: استفاده از تسهیلات تشکل‌ها و اتحادیه‌های مردمی ۲ استان مازندران و اصفهان برای جمع‌آوری مرغ مازاد

جمع‌آوری مرغ مازاد با همکاری تشکل‌ها
مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی گفت: استفاده از تسهیلات تشکل‌ها و اتحادیه‌های مردمی ۲ استان مازندران و اصفهان برای جمع‌آوری مرغ مازاد تولیدکننده‌ها از روز گذشته آغاز شد.
به گزارش اخبار سبز کشاورزی به نقل از ایسنا ، در حالی که روز گذشته مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی کشور اعلام کرد که وزارت جهادکشاورزی هنوز فرصت نکرده مرغ مازاد از بازار را جمع آوری کند و مرغداران به دلیل مازاد مرغ و عدم جمع‌آوری آنها دچار ضرر و زیان شده‌اند اخیرا وزارت جهاد کشاورزی خبر از جمع ‌آوری مرغ مازاد داده است.
مسعود امراللهی با بیان این که هم اکنون قیمت مرغ با نرخ مصوب (۶۳ هزار تومان) حدود ۱۰ هزار تومان فاصله دارد، افزود: در حال حاضر در استان مازندران حدود ۷۰ میلیارد تومان و در استان اصفهان حدود ۴۰ میلیارد تومان از تسهیلاتی که به تشکل‌ها و اتحادیه‌های مردمی برای جمع‌آوری و خرید مرغ‌های مازاد تولیدکننده‌ها تخصیص داده شده، استفاده شده است.
وی افزود: یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای هم نسبت به خرید ۵۰۰۰ تن مرغ مازاد از سه استان گلستان، مازندران و گیلان اقدام کرده است که با انجماد کردن آن در زمان مناسب وارد بازار کند.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای