آخرین خبرها:
شناسه خبر: 39802

کمپین سفیر استرالیا در ایران

سفیر استرالیا در ایران، کمپینی با موضوع عکاسی از حیوان خانگی و دریافت جایزه راه اندازی کرده است. اخبار سبز کشاورزی؛ خانم لیندال ساکس از دیپلمات‌های باسابقه و

کمپین سفیر استرالیا در ایران
سفیر استرالیا در ایران، کمپینی با موضوع عکاسی از حیوان خانگی و دریافت جایزه راه اندازی کرده است.
اخبار سبز کشاورزی ؛ خانم لیندال ساکس از دیپلمات‌های باسابقه و سفیر حال استرالیا در این است که در کمپینی با موضوع عکاسی از حیوان خانگی از مردم ایران خواسته تا عکس حیوان خانگی خود را به سفارت این کشور ارسال کنند و جایزه بگیرند.
کمپین عجیب سفیر استرالیا در ایران! کمپین عجیب سفیر استرالیا در ایران!
وی از سال 1978 تا 1981 در دانشگاه کوئینزلند و رشته مطالعات آسیا به تحصیل پرداخته و از افراد باسابقه وزارت خارجه است . از سوابق کاری خانم لیندال ساکس می‌توان به حضور در آژانس پناهندگان سازمان ملل در سمت مسئول روابط عمومی در سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۱ اشاره کرد.
وی در کارنامه خود مسئولیت سفیر استرالیا در لبنان و همچنین عراق را نیز داشته و از اکتبر ۲۰۰۹ تا ژانویه ۲۰۱۱ نیز به عنوان کمیسر ارشد در ورلد اکسپو در شانگهای چین حضور داشت. آخرین سمت ایشان پیش از انتصاب به عنوان سفیر استرالیا در تهران، رئیس اداره تشریفات وزارت خارجه بود.

روابط سفارت استرالیا در تهران و ایران

سفارت استرالیا در تهران، از سال 1968 راه اندازی شد. از آن زمان تا کنون با وجود تحولاتی که در ساختار نظام حاکم به وجود آمده، همواره سفیری به طور رسمی مشغول فعالیت و انجام امور محوله بوده است. کانبرا که ماهیتی سیاسی دارد، از سال 1971 هم میزبانی سفارت ایران را بر عهده گرفت.
با توجه به تاریخچه‌ای که روابط کشورهای بیان شده با یکدیگر دارند، شاید برایتان جالب باشد که از زمان راه اندازی سفارت استرالیا در ایران تا کنون ارتباطات سیاسی مستحکمی میان طرفین وجود دارد.
در کنار ارتباطات سیاسی، تبادلات تجاری زیادی هم میان دو کشور وجود دارد که می‌توان آن را شامل واردات و صادرات کالاهایی مانند محصولات کشاورزی و غذایی مانند گندم، پشم، زعفران، محصولات لبنی و گوشت گاو دانست.
دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای