آخرین خبرها:
شناسه خبر: 44838

حضور موفق «سپاهان‌دانه» در نوزدهمین نمایشگاه کشاورزی ازبکستان

سپاهان‌دانه پارسیان، تولیدکننده انواع خوراک دام و طیور

نوزدهمین نمایشگاه کشاورزی ازبکستان از سه‌شنبه 22 اسفند در شهر تاشکند آغاز به‌کار کرد و تا امروز ۲۴ اسفند ادامه دارد. سپاهان‌دانه پارسیان، یکی از شرکت‌های ایرانی حاضر در نوزدهمین نمایشگاه کشاورزی ازبکستان است.

سپاهان‌دانه پارسیان، تولیدکننده انواع خوراک دام و طیور

به گزارش اخبار سبز کشاورزی؛ آقای مهندس محمد دلال‌باشی، مدیر بازرگانی خارجی سپاهان‌دانه پارسیان، با اشاره به فعالیت 700 پرسنل در این شرکت گفت: دانش فنی و ورود به حوزه‌های دانش‌بنیان و دست‌یابی به بازارهای جدید را می‌توان از نقاط قوت شرکت سپاهان‌دانه پارسیان برشمرد.

این شرکت با استفاده از فرصت‌هایی مثل برگزاری نمایشگاه ازبکستان و استفاده از ظرفیت این کشور می‌تواند به اقتصاد کشور و افزایش صادرات غیرنفتی کمک کند.

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های صادرات

وی با توجه به مشکلات موجود درخصوص محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها که اکنون ایران درگیر آن است، گفت: امیدواریم این محدودیت‌ها رفع شود تا بتوانیم در کشورهایی همانند ازبکستان بیشتر فعالیت کنیم.

گفتنی است، شرکت سپاهان دانه پارسیان در سال ۱۳۸۵ با پشتوانه 10 ساله در صنعت دام و طیور، شروع به فعالیت کرد و رسالت خود را بر خدمت صادقانه، نوآوری، علم‌گرایی، بهینه کردن چرخه تولید و در نهایت تولید محصول باکیفیت و مقرون به‌صرفه و سالم در صنعت دامپروری بنا نهاد.

در این راستا، شرکت سپاهان دانه پارسیان به لطف خداوند متعال و تکیه بر دانش نیروی انسانی متخصص در قالب قوی‌ترین تیم‌های علمی و تحقیق و توسعه (R&D)، زیرساخت‌های منحصربه‌فرد همچون مجتمع تولیدی و خطوط تولید مدرن، آزمایشگاه بسیار مجهز و پیشرفته و استقرار سیستم مدیریت کیفیت، جهت انجام هرچه بهتر این مهم اقدام به ارائه خدمات زیر کرده است:

نوآوری در تولید کنسانتره، مکمل و خوراک دام و طیور براساس آخرین تکنولوژی روز دنیا جهت دست‌یابی به بالاترین راندمان‌های تولید در صنعت دامپروری کشور؛

ارائه بالاترین میزان هموژنیسیته محصولات تولیدی به‌واسطه بهره‌مندی از ماشین‌آلات و تجهیزات اتوماتیک؛

عرضه و ارسال به‌موقع محصولات به دست پرورش‌دهندگان عزیز دام و طیور، توسط کارشناسان متخصص فروش و لجستیک؛

ارائه خدمات پشتیبانی و مشاوره فنی قبل و پس از فروش توسط کارشناسان متخصص خدمات به پرورش‌دهندگان عزیز دام و طیور؛

واردات مواد اولیه باکیفیت روز دنیا از کشورهای اروپایی و انتقال تکنولوژی و دانش به داخل کشور؛

صادرات محصولات تولیدی با داشتن کلیه زیرساخت‌ها و استانداردهای مورد نیاز.

WhatsApp Image 2024-03-14 at 11.55.18

 

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای