خبر فوری
شناسه خبر: 47044

درباره شرکت خزر اوراسیا

خزر اوراسیا؛ برگزارکننده نمایشگاه‌های تخصصی در داخل و خارج

​خزر اوراسیا با سابقه‌ای نزدیک به بیست‌سال برگزارکننده نمایشگاه‌های تخصصی در داخل و خارج از کشور در حوزه کشاورزی، باغبانی، دامپروری و آبزیان است

خزر اوراسیا؛  برگزارکننده نمایشگاه‌های تخصصی در داخل و خارج

اخبار سبز کشاورزی؛ شرکت خزر اوراسیا با سابقه‌ای نزدیک به بیست سال، برگزارکننده نمایشگاه‌های تخصصی در داخل و خارج از کشور در حوزه کشاورزی، باغبانی، دامپروری و آبزیان است.

ما فقط نمایشگاه برگزار نمی‌کنیم، در این مدت و در قالب اعزام هیات‌های تخصصی با مجوزهای صادره از سازمان توسعه تجارت، میزبان نزدیک به 1600 نفر دست‌اندرکارانی از تمام حوزه‌های کشاورزی، برای بازدید از نمایشگاه‌های معتبر خارجی در اروپا، آفریقا و آسیا بودیم.

از طریق همین بازدیدها و ارتباط‌های بوجود آمده، بستر ورود دانش فنی و فناوری‌های نوین به کشور در عرصه گلخانه‌سازی و انواع بذر، پیاز، پایه‌های تکثیری و سایر نهاده‌ها را فراهم کردیم.

اولین شرکتی که با جسارت، نسبت به برپایی پاویون شاخه‌های مختلف بخش کشاورزی در نمایشگاه‌های خارجی در کشورهای هلند، ترکیه، اوکراین، قزاقستان، ازبکستان، امارات و کنیا اقدام کرد شرکت خزر اوراسیا بود که به‌عنوان نمونه در سال گذشته موجب حضور انجمن گلخانه‌سازان کشور و عده‌ای از اعضای آن با مطلوب‌ترین شرایط و هزینه‌ها در نمایشگاه هلند شدیم که این فعالیت‌ها کماکان ادامه دارد.

چرا ایران سبز؟

پس از برگزاری اولین دوره‌های نمایشگاه باغبانی تهران در سال‌های 88، 89 و 90 و همچنین نمایشگاه‌های مشابه در اصفهان، قزوین و کرج، مجددا با رویکردی جدید از سال 96، «نمایشگاه بین‌المللی ایران سبز» با توجه به شرایط، با حضور بالغ‌بر 60 شرکت خارجی از قاره‌های اروپا، آفریقا و آسیا انجام و ششمین دوره آن در آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

امیدواریم شرایط به‌گونه‌ای رقم بخورد که باز هم شاهد گردهمایی بزرگ دست‌اندرکاران حوزه باغبانی و مخصوصا صنعت گلخانه‌سازی کشور باشیم و از رویدادهای ریز و درشت که بدون درنظر گرفتن شرایط خاص اقتصادی، صرفا درآمدزایی، هدف را تعیین می‌کند فاصله بگیریم.

ما صرفا برگزارکننده نمایشگاه نیستیم، شرکت‌های حاضر در نمایشگاه‌های ما شاهد پشتیبانی قبل و بعد از نمایشگاه بوده‌اند و می‌دانند دغدغه‌ ما دغدغه‌های آنها هم هست.

هزینه‌های حضور، بازدیدکننده‌ی تخصصی، نزدیکی محل برگزاری به شهر و یا داخل شهر، دسترسی آسان به نمایشگاه، تبلیغات داخلی و برون مرزی  و بسترسازی برای پروژه‌های داخلی و خارجی، بخشی از پشتیبانی‌های ماست، چراکه می‌دانیم شرایط اقتصادی همه ما را که سوار بر یک کشتی هستیم دربر می‌گیرد و لذا صرفا برگزاری یک نمایشگاه و یک دورهمی سه- چهار روزه نباید هدف باشد و نگاهی ژرف‌تر به مقوله زنجیره‌ تامین از «کارخانه» تا «خانه»، می‌تواند ما را به اهدافمان نزدیک‌تر ‌کند.

به دلیل موارد فوق، پس از بررسی کارشناسی و مشاوره با تعداد زیادی از اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در این حوزه، بر آن شدیم که مرکز مصلی تهران را که همه‌ شرایط فوق را داراست، مخصوصا هزینه‌های غرفه، برای برگزاری ششمین دوره نمایشگاه انتخاب کنیم.

لذا اکیدا توصیه می‌کنیم، همه تخم مرغ‌ها را در یک سبد نگذاریم و با بودجه‌بندی مناسب در نمایشگاه‌های مشابه حضور خود را به آزمایش بگذاریم، عملکرد و اهداف تخصصی ما از برگزاری نمایشگاه در پنج دوره گذشته و قبل از آن تا هم‌اکنون، پیشاپیش در بوته آزمایش گذاشته شده است.

منتظر حضور سبز فعالین عرصه‌ی باغبانی کشور در ششمین دوره «نمایشگاه بین‌المللی ایران سبز» هستیم.

روابط عمومی ستاد برگزاری نمایشگاه

ایران سبز

 

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای