خبر فوری
شناسه خبر: 47278

حضور «شملی» در همایش آموزشی، ترویجی و معرفی محصولات کشاورزی+ کلیپ

شرکت ملی شیمی کشاورز در همایش آموزشی، ترویجی و معرفی محصولات تولیدی کشاورزی شرکت‌های تولیدکننده طرف قرارداد با شرکت خدمات حمایتی کشاورزی شرکت کرد.

حضور «شملی» در همایش آموزشی، ترویجی و معرفی محصولات کشاورزی+ کلیپ

به گزارش اخبار سبز کشاورزی؛ شرکت ملی شیمی کشاورز در همایش آموزشی، ترویجی و معرفی محصولات تولیدی کشاورزی شرکت‌های تولیدکننده طرف قرارداد با شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در استان‌های اردبیل و زنجان شرکت کرد.

 هدف از این همایش‌ها به میزبانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی این دو استان، معرفی کودهای تولیدی شرکت‌های داخلی به جهت مصرف در بخش کشاورزی و چگونگی کاربرد آنها اعلام شده است.

 معرفی سبد کودی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در بین کارگزاران تحت پوشش و کارشناسان ترویج مراکز خدمات جهاد کشاورزی استان از دیگر اهداف همایش عنوان شد.

 همچنین معرفی و ترویج محصولات جدید کودی در جهت حمایت از تولیدات داخلی و همچنین ارتقای سطح دانش فنی و تعامل بین تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان و تسهیل در روند عملیات تامین تدارک و توزیع بهینه و مناسب از جمله اهداف همایش اعلام شد.

 باید از انتقال آخرین اطلاعات و دانش‌های لازم و چگونگی کاریرد آنها با هدف انتقال دانش مربوط به کود برای کشاورزان و بهره‌برداران و بهره‌گیری از تجارب هم در راستای تحقق اهداف شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به عنوان دیگر اهداف همایش یاد کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای