خبر فوری
شناسه خبر: 47722

ساخت نسل جدید پهپادهای کشاورزی با فناوری نوین در شرکت نگاه آسمان

هفتمین نمایشگاه آیفارم از سوم تا ششم مهر برگزار شد که مجموعه «نگاه آسمان» در بخش پهپادهای کشاورزی در این نمایشگاه حضور یافت.

ساخت نسل جدید پهپادهای کشاورزی با فناوری نوین در شرکت نگاه آسمان

به گزارش اخبار سبز کشاورزی؛ هفتمین نمایشگاه باغبانی، گلخانه و صنایع وابسته معروف به آیفارم از سوم تا ششم مهر در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار شد که مجموعه «نگاه آسمان» در بخش پهپادهای کشاورزی در این نمایشگاه حضور یافت.

معرفی سه محصول پهپادی با کاربری محلول‌پاشی در سه ظرفیت 10 و 20 و 30 لیتری، برپایی ایستگاه شبیه ساز پرواز با مولتی تورها، راه‌اندازی بخش تعمیرات پهپاد با به نمایش گذاشتن ابزارآلات تعمیرات تخصصی، نمایش قطعات انواع پهپادهای کشاورزی و همچنین معرفی آکادمی آموزشی مجموعه نگاه آسمان از برنامه‌های نگاه آسمان در نمایشگاه آیفارم در سال 1403 بود.

در این رابطه گفت‌و‌گویی داشتیم با مهندس چیتگرها، مدیرعامل شرکت نگاه آسمان و نظر وی را درباره هفتمین دوره نمایشگاه آیفارم جویا شدیم که مشروح این گزارش به شرح زیر است:

شرکت-نگاه-آسمان-2

نظرتان را درباره نمایشگاه آیفارم امسال بفرمایید.

شرکت «نگاه آسمان» در حوزه پهپادهای کشاورزی فعال است. این شرکت را می‌توان اولین شرکت حاضر طی سال‌های گذشته در نمایشگاه آیفارم و در حوزه پهپادهای کشاورزی نام برد.

امسال نیز نگاه آسمان جدیدترین توانمندی‌ها و فناوری‌های حوزه پهپادهای کشاورزی را در آیفارم ۱۴۰۳ در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار داد. نمایشگاه امسال نمایشگاه خوبی بود. فرآیندنویسی و نظم در برگزاری نمایشگاه از جمله ویژگی‌های نمایشگاه امسال بود.

شرکت-نگاه-آسمان-3

آیا به اهداف مد نظر خود در نمایشگاه آیفارم امسال رسیدید؟

در حوزه پهپادهای کشاورزی معمولا نمایشگاه آیفارم به محلی برای ارائه جدیدترین فناوری‌های این حوزه تبدیل شده است‌.‌ علاقه‌مندان به این حوزه هر ساله برای تماشای جدیدترین فناوری‌ها از غرفه‌های پهپادی در این نمایشگاه شرکت می‌کنند که می‌توان گفت نگاه آسمان در این نمایشگاه به اهداف خود در این راستا رسید.

برنامه‌های آینده شما و شرکت را توضیح دهید

نگاه آسمان مجموعه پیش رو در بخش فناوری‌های نوین کشاورزی در حوزه رباتیک هوایی است. ما بر روی پلتفرم‌های جدید حوزه پهپادهای کشاورزی تمرکز کرده‌ایم و ان‌شاءالله در ماه‌های آینده نسل جدید محصولات خود را روانه بازار می‌کنیم.

شرکت-نگاه-آسمان-4

 

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای