خبر فوری
شناسه خبر: 47797

مشکلات اقتصادی مانع حضور گلخانه‌داران در آیفارم امسال

سامتک یکی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه آیفارم بود. این شرکت از سال 1386 فعالیت خود را به‌صورت تخصصی در زمینه هوشمندسازی صنعت گلخانه و طیور آغاز کرد.

مشکلات اقتصادی مانع حضور گلخانه‌داران در آیفارم امسال

اخبار سبز کشاورزی؛ هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی آیفارم با حضور ۱۷۰ شرکت فعال در حوزه‌های باغبانی، گلخانه، نهاده‌ها، سامانه‌های نوین آبیاری، ماشین‌آلات، ادوات، تجهیزات و پهپادهای کشاورزی سوم تا ششم مهر برگزار شد.

معرفی نوآوری‌ها و آخرین دستاوردهای حوزه صنعت گلخانه، باغبانی و کشاورزی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه بود، «سامتک» یکی از شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه بود که از سال 1386 فعالیت خود را به‌صورت تخصصی در زمینه هوشمندسازی صنعت گلخانه و طیور آغاز کرد.

در این رابطه گفت‌و‌گویی داشتیم با دکتر رضا حقیقی، موسس و مدیر اجرایی شرکت سامتک و نظر وی را درباره هفتمین دوره نمایشگاه آیفارم جویا شدیم که مشروح این گزارش به شرح زیر است:

نظر خود را درباره نمایشگاه آیفارم امسال بفرمایید.

ناگفته پیداست که هر سال شاهد کمتر شدن توسعه در صنعت گلخانه هستیم و به‌خاطر وضعیت اقتصادی گلخانه‌داران و عدم‌اعطای تسهیلات به آنان بسیاری از شرکت‌های تولیدی مرتبط با صنعت گلخانه امکان حضور در نمایشگاه را نداشتند.

آیا به اهداف خود در این نمایشگاه رسیدید؟

به‌جهت کاهش قدرت خرید گلخانه‌داران و افزایش هزینه‌های نمایشگاه اهداف تعیین شده محقق نگردید.

برنامه های آینده شما و شرکت خود را توضیح دهید.

در وضعیت فعلی بازار و عدم گردش مالی مناسب امکان پیاده‌سازی هیچ طرح توسعه‌ای وجود ندارد و مهم‌ترین هدف اغلب شرکت‌ها حفظ حداقلی‌هاست.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای