خبر فوری
شناسه خبر: 47838

مدیر داخلی شرکت بشری امین در گفتگو با اخبار سبز کشاورزی:

می‌خواهیم بازارهای جهانی را فتح کنیم

تولید تجهیزات و لوازم مصرفی گلخانه و مخصوصا گلخانه‌های محل کشت صیفی‌جات اصلی‌ترین ماموریت شرکت بشری امین است.

می‌خواهیم بازارهای جهانی را فتح کنیم

اخبار سبز کشاورزی؛ تولید تجهیزات و لوازم مصرفی گلخانه و مخصوصا گلخانه‌های محل کشت صیفی‌جات اصلی‌ترین ماموریت شرکت بشری امین است. مجتبی سامانی که مدیریت داخلی این شرکت است درباره حوزه فعالیت این شرکت چنین توضیح می‌دهد:

زمینه فعالیت این شرکت شامل تجهیزات و لوازم مصرفی برای کشت صیفی‌جات مانند خیار، گوجه و فلفل است. حضور ما در نمایشگاه آیفارم به منظور ارتباط مستقیم با مراجعه‌کنندگان تخصصی و پیشبرد اهداف شرکت است.

وی درباره مشکلات موجود در حوزه کاری این شرکت گفت: «یکی از چالش‌های اصلی ما، خرید مواد اولیه و رقابت با شرکت‌های خارجی مانند ترکیه است. ترکیه مواد اولیه را از ایران وارد می‌کند، اما محصولات نهایی آنها ارزان‌تر و با کیفیت‌تر است. این مسئله به‌دلیل تفاوت قیمت مواد اولیه است؛ به‌عنوان مثال ما مواد پلاستیکی را کیلویی ۸۰ تومان خریداری می‌کنیم، در حالی‌که ترکیه آن را با قیمت ۵۵ تا ۶۰ تومان تهیه می‌کند.

نمی‌توانیم قیمت ثابتی برای محصولاتمان اعلام کنیم

سامانی همچنین به مشکلات مالیاتی و نوسانات ارزی اشاره کرد و افزود: «نوسانات ارزی باعث می‌شود نتوانیم قیمت ثابتی برای محصولاتمان اعلام کنیم. این مسئله به‌ویژه در صادرات به کشورهای ارمنستان، ازبکستان و آذربایجان و همچنین سلیمانیه عراق مشکل‌ساز است».

در پایان سامانی تأکید کرد: ما به‌دنبال ارائه محصولات باکیفیت و قیمت مقرون به‌صرفه برای مشتریان هستیم و تلاش می‌کنیم بازارهای خارجی را با محصولات جذاب خود، فتح کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای