خبر فوری
شناسه خبر: 47855

برای پایان دادن به نابه‌سامانی بازار، استاندارد تولید وضع شود

وجود محصولاتی بی‌کیفیت، نارضایتی مشتریان را پدید آورده و شرکت‌هایی مانند اپرتات که محصولات استاندارد تولید می‌کنند از این به‌هم ریختگی آسیب می‌بینند

برای پایان دادن به نابه‌سامانی بازار، استاندارد تولید وضع شود

به گزارش اخبار سبز کشاورزی؛ وجود محصولاتی بی‌کیفیت، نارضایتی مشتریان و مصرف‌کنندگان را پدید آورده و شرکت‌هایی مانند اپرتات که محصولات استاندارد و باکیفیت تولید می‌کنند از این به هم ریختگی بازار آسیب می‌بینند.

استاندارد مشخصی برای تولید وجود ندارد

پریسا پورشاتح، از فعالان شرکت اپرتات که محصولات سرمایشی و گرمایشی گلخانه‌ها را تولید می‌کند، در خصوص مطلب فوق چنین توضیح می‌دهد: نوسانات قیمتی بسیار زیاد است و استاندارد مشخصی برای تولید وجود ندارد. هر تولیدکننده‌ای با هر ماده اولیه‌ای محصولی تولید می‌کند که این امر باعث کاهش کیفیت و نارضایتی مشتریان می‌شود.

تولیدکنندگان باید ملزم به رعایت استاندارد شود

او تأکید کرد: باید استانداردهایی تعریف شود تا همه تولیدکنندگان ملزم به رعایت آن‌ها باشند و محصولات باکیفیت مشخصی به بازار عرضه شوند.

وی در خصوص مزیت محصولات شرکت اپرتات نسبت به رقبا می‌گوید: رعایت جزئیات ساخت و تولید کامل از صفر تا صد توسط خود شرکت است. این شرکت تمامی مراحل برش و مونتاژ را خود انجام می‌دهد و به همین دلیل خدمات پس از فروش و گارانتی بهتری ارائه می‌دهد.

افزایش فروش و صادرات، هدف حضور در نمایشگاه آیفارم بود

پورشاتح هدف شرکت متنوع خود از شرکت در نمایشگاه آیفارم را افزایش فروش و صادرات دانست و در این باره می‌گوید: در حال حاضر محصولات این شرکت به کشورهایی مانند باکو، عراق، سلیمانیه و ارمنستان صادرات دارد.

وی از مشتریان می‌خواهد تا با آگاهی و دقت بیشتری کالای مورد نیاز خود را انتخاب کنند و در این باره توصیه می‌کند مشتریان حتماً از کارخانه‌ها بازدید کنند تا بتوانند مقایسه دقیقی انجام دهند و انتخاب بهتری داشته باشند.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای