خبر فوری
شناسه خبر: 47856

مدیر فنی شرکت آذرپد تبریز در گفت‌گو با اخبار سبز کشاورزی:

اولویت اول «آذرپد تبریز» رضایت مشتری است

واردات کاغذ از چین یکی از موانع تولیدکنندگان پدسلولزی برای گلخانه‌ها و کولرها است و شرکت آذرپد تبریز در شمار شرکت‌هایی است که در این حوز فعالیت می‌کند

اولویت اول «آذرپد تبریز» رضایت مشتری است

اخبار سبز کشاورزی؛ واردات کاغذ از چین یکی از موانع تولیدکنندگان پدسلولزی برای گلخانه‌ها و کولرها محسوب می‌شود و شرکت «آذرپد تبریز» در شمار شرکت‌هایی است که در این حوز فعالیت می‌کند، مدیر فنی این شرکت در این باره توضیح می‌دهد: برای واردات کاغذ مجبور به صرف زمان زیاد و تحمل زیان‌های ناشی از آن شده‌اند.

علیرضا رزاقی تاکید می‌کند که حضور در نمایشگاه آیفارم را از آن رو انتخاب کرده است که با مشتریان و مخاطبان داخلی و خارجی آشنا شود.

کیفیت درجه یک محصولات آذرپد تبریز

رزاقی بر خودکفایی شرکت متنوع خود در تولید تاکید می‌کند و می‌گوید: دستگاه‌های خط تولیدمان را خودمان ساخته‌ایم و هر وقت نیاز باشد می‌توانیم خط تولید را افزایش دهیم. کیفیت محصولات ما در حد درجه یک است.

شرکت-آذرپد-تبریز-2

عراق مصرف‌کننده خوبی است

وی همچنین به مزیت جغرافیایی این شرکت برای دست‌یابی به بازار صادراتی عراق اشاره کرد و افزود: به‌دلیل نزدیکی به عراق، ما نسبت به رقبا در صادرات به این کشور مزیت داریم و عراق نیز مصرف‌کننده خوبی است.

دولت باید از تولیدکنندگان پشتیبانی کند

وی در ادامه به مشکلات صنعت اشاره کرد و گفت: مسئولان می‌گویند که از صنعت حمایت می‌کنند، اما در عمل این حمایت صورت نمی‌گیرد. ما هر روز با قطعی برق مواجه هستیم که باعث توقف کارخانه و نارضایتی کارگران می‌شود، دولت باید از تولیدکنندگان پشتیبانی کند.

شرکت آذرپد تبریز به مشتریان و مخاطبان خود هم این پیام را می‌دهد که این شرکت تا آخر مسیر با مشتری همراهی می‌کند و محصولات خود را گارانتی و حمایت می‌کند؛ چراکه اولویت اول این شرکت، رضایت مشتری است.

دیدگاه تان را بنویسید

چندرسانه‌ای